S A N N A . D

Ordbajsning...

mjaha

Kategori: Allmänt

Jocke skulle döma så jag får gott vänta en stund.. Så jag tänkte roa mig..

[ ] 100 kilo godis
[x ] abrakadabra
[ ] allis med is
[x] anki & Pytte
[ ] arthur
[x] babar
[x] bananer i pyjamas
[ ] barnen på luna
[ ] barnens detektivbyrå
[x] bert
Summa: 5

[ ] biker mice from mars
[x] brum
[x] bröderna Fluff
[x] bullen
[x] dagensvisa
[x] disneydags
[ ] dj kat show
[ ] doktor mugg
[x] doktor snuggles
[x] doug
Summa: 7

[x] ducktales
[ ] ebba & didrik
[x] fem myror är fler än fyra elefanter
[x] hajk
[x] hjärnkontoret
[x] ika i Rutan
[x] joelbitar
[ ] jupiter
[x] kalles klätterträd
[x] kannan

Summa: 8

[x] kenny starfighter
[x] kosmos & kattis

[x] KTV
[ ] leksakernas hemliga liv
[x] lilla aktuellt
[x] lilla sportspegeln
[x] långbens galna gäng
[x] nalle har ett stort blått hus

[ ] olle ek
[ ] pellepennan & suddagumman
Summa: 7

[ ] pip-larssons
[x] pippi pelikan
[ ] planeten pi
[x] pokémon
[x] REA
[x] rummel & rabalder
[x] rädda joppe - död eller levande
[x] skrotnisse & hans vänner

[ ] skuggornas hus
[x] teletubbies
Summa: 7

[x] trasdockorna
[x] trazan & banarne
[x] williams önskestövlar
[ ] volrammos
[ ] ökenbio
Summa: 3

totalt; 37

1-11; 25 år.
12-22; 20 år
23-33; 15 år
34-44; 10 år
45+; 8 år


Hej, Jag heter Sanna och är 10 år. Eller så är jag en sucker för barnprogram/filmer
och har ofta varit barnvakt... Jag vet inte :-p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: