S A N N A . D

Ordbajsning...

Noll Respons...

Kategori: Allmänt

Men Ja..

Vaknade samma tid idag som igår o var jättepigg.. det vill säga 06.10
men jag somnade om. Gav mig fan på att jag skulle sova till tio..
och då var jag självklart astrött... Men men, jag pallrade mig upp o som sagt
ringde jag hanna o drog mig ner mot staden. Vi har väl inte gjort så mkt...
Ätit glass, o myst i solen.
Sen var jag till optikern... Fyfan.. snacka om att bli ruinerad !! BLÄ. menmen...

Suttit på jobbet o snackat skit med André ett bra tag. Sen fick jag åka med honom
hem som tur var.. Nya skor = SKOSKAV ! hua... att jag ens lever.

Haha, sandra kommer du ihåg det?

saltybob: Fan jag är så jävla dum i huvet...
captain: Ja.. att du ens lever...

Man kanske skulle flytta till scottland.. är så jävla less på sundsvall..
Eller kanske följa med Malin till Linköping? ;-) höhö. näää, inte jag inte..

Hanna vill ta en sista minuten vid midsommar.. skulle ju vara kung...
men det ska nog sparas pengar istället... Men jag har inte bestämt mig än...
Man får ju trots allt tillbaka lite på skatten o det skulle ju sitta fint med en utlandsresa.

I wont let this build up inside of me
bra låt...

aja,

Nu blir det soffan. Måste ladda upp lite innan jag ska ge mig på att brottas med disken.

Och btw, Jag måste till Ånge på kulturnatten, så är det bara !
Så lördagen efter den ska bytas bort snarast !

Och idag ska jag INTE missa Sverige Pussas & Kramas. JAG FÅR BARA INTE.

Nu väntar en niodagars. Weheey. Men nästa helg är det iaf en inflyttningsfest som jag
kan se fram emot, det känns bra !

Hittade förresten en jacka idag.. liiite sugen då. avisst ! o en klänning. Men dragkedjan
var störd på alla som jag provade så det blir inget av.

Har förresten kommit fram till att den här bloggen har med blivit som en liten
komihåg lista till mig själv. Hur bra är det liksom?


Ameh nurå.. hejdå!

J...♥...

Kommentarer

  • captain säger:

    HAHA-HA! det hade jag typ, kanske inte glömt.. men ja. glömt. ^^ fan vad elak jag är. komsikomsi. mitt erbjudande kommer alltid stå fast! PORR

    2008-04-23 | 22:42:47
  • My säger:

    Bra att ha bloggen till något bra iaf :) Hoppas allt är bra med du?

    2008-04-24 | 10:22:46
    Bloggadress: http://mylika.blogg.se
  • malin säger:

    jo jag har förstått det ! tråkigt : /

    2008-04-29 | 21:36:24
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: