S A N N A . D

Ordbajsning...

VÅR

Kategori: Allmänt

Tog en promenad till jobbet imorse. VÄLDIGT skönt kan jag berätta.
Kalasväder! Har gått väldigt bra att jobba idag. Och sen blev det en promenad
hem också. Ännu skönare. Även fast det är uppförs :P haha !
Nämen solen lyste så jag behövde inte ens ha jackan på mig.. Snacka om vårtecken !
Inte som tråkpensionärerna i Ånge som enligt tidningen inte sett ett enda vårtecken än...
Knepigt.

Lillebror dyker inte upp i helgen iaf. Men jag är ändå ledig så man kanske skulle ta
och åka o gratta han då.. men jag får se !

Och snart får vi se Coheed också ! Om cirkus en vecka.. SKOJ ? Avisst !

Igår stannade jag hemma från jobbet pga mitt revben som håller på att ta död på mig.
Inget skämt alltså. har aldrig gnällt så mkt som jag gjort nu. . men det gör ju Ont.
"har du gått till läkaren då?" säger alla. Men hallååååå, varför då?
Så dom kan ta 300spänn betlat för att berätta något som jag kanske redan vet? nejtack.
Jag tänkte att jag skulle vila då iaf. Men det blev inte så. Jag åkte o åt o umgicks med papput
ett tag. Sen tvättade jag. Lina o Agge kikade förbi. Jag var till Birsta o handlade lite nödvändigheter.
Sen städade jag till lite här hemma. SEN blev det vila !

Förresten!
Bara så att ni vet. Så var det nyss Nyår i min värld. Så jag har inte riktigt fattat att det redan
är April. Det är ju helt sjukt ! snart sommar liksom. Så jag tror visst att imorn på min lediga
dag ska jag ta o pallra mig ner till Helex. Även fast jag inte har råd nu egentligen så blir det
min högsta prioritering... verkar det som ! Eller så får ryggis bli min bästa vän?
Tål att disskuteras. Passar bra att ta det med min man. haha. Man..  pft! Vi ska se lilla sjöjungfrun sen!
Det är väl sådär lagom manligt/vuxet? :P

Nu ska jag damsuga toaletten sen masa mig bort till jocke.
Hans mamma ska få en kattlåda i present  -  haha ! illa illa. Men lilla Linus har fått en ny som är mkt
mindre, så då kan vi ta den gamla dit bort så slipper vi släpa med den varje gång.

Annars då? Jovars !

Kul i lördags med Ronja o Maria o co. Kul på förfesten. Kul på O'learys.
Söndag på jobbet SÖG. Sämst ever. Men men.. Glömmer man ställa om klockan får
man faktiskt kanske skylla sig själv... eller?

Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: