S A N N A . D

Ordbajsning...

wohoo

Kategori: Allmänt

G R A T T I S   R O B B A N !!

hela 18 år idag. Galet fort. I mina ögon är alltid lillebror.. ja.. ännu mindre !

Ledig lördag, skönt. sov ett bra tag. Hämtade lina på jobbet. Åkte hem till Jocke
och fick äntligen träffa honom. Sen åkte jag till Therese o vi gick o käka. myspys.
Sen blev det tillbaka till hjärtat o gjorde inte alls så mkt.

Jobbat idag 11-16 typ... Rätt skön dag... Men nu är jag trött. Väldigt trött....
Så ingen promenad idag. Men det blev ju fyra i fredags så...
Till jobbet - jobba 11-16, gick på stan till 19, promenad hem o prova min nya bikini
som jag inhandlade på Gina för 30kr...... sen promenad ner till Malin, och sen en
promenad hem.. så ja, jag som är så jävla tränad hade ganska ont i mina ben igår..
Bara så ni vet tänkte jag !

Nu tänker jag busa lite.
Sen blire sängen med Linus. som är världsgosig bara för jag är en så dålig mammi som
aaaldrig är hemma. Men nu ska jag vara snäll... jag lovar hehe.

Anyway... HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: