S A N N A . D

Ordbajsning...

Blink.

Kategori: Allmänt

I helgen ska John Dahlbäck spela på Stadshuset.
Hade varit himla kul att vart på. Men så blir det inte - för jag ska till Ånge !
Jag får iaf se För Full Hals o Den Stora Sömen istället. så jag ska väl inte gnälla.

Igår var jag ledig. Hade möte på banken klockan två och personalmöte 19,30
så hela dagen var väl mer eller mindre förstörd ändå.

Först var perra hit o satte upp andra hyllan. Det blev bra.
Sen åkte jag ner på jobbet o åt lunch sen banken. Där hängde sig datorn
så jag ska tillbaka på torsdag. Kan man bli mer less? Nä. JaJa, men efter torsdag
är det förhopnningsvis klart !

När jag var klar där sprang jag en sväng på stan sen åkte jag ut till Birsta.
Shoppade lite. Jag var tvungen. Hade inga som helst höstkläder o alla jobbarbyxor
har mer eller mindre gått sönder. så det blev lite nödvändiga saker. Det blev bra.
Sen blev det även Boom för att inhandla lite grejer till andra hyllan. Det blev också bra.

Sen lite nödvändiga saker som tandkräm o duschcreme o sånt.
Om mamma inte hade läst bloggen hade jag kunnat skriva vad jag köpte... hehe,
men blandannat två par byxor o en ny skinnjacka.

Tror även att det blir en liten semestertripp i slutet på september. skulle vara
väldigt väldigt skönt ! Folk på jobbet blir sjukskrivna o åker bort titt som tätt o jag bara jobbar
känns det som. Så det skulle vara mkt värt med en liten semester måste jag säga !

Från en sak till en annan. Idag efter jobbet träffade jag kusin Emma. Surrade lite med henne.
Hon går ju samma linje som jag gick på gymnasiet. Så vi surrade lite om det m.m. Kul !

Fick skjuts hem från jobbet så nu måste jag gå ner o hämta cykeln sen. Skönt med en
promenad. Lagade lite middag o så först bara. ¨Första gången på lääänge känns det som !

I veckan är det mackgörning varje dag. tis-lör. Ganska kul faktiskt. Men man lessnar fort..
Apropå det kanske man ska byta branch? Jag är lite sugen på ett nytt jobb. Prova på något
nytt liksom. Har provat lite av varje nu. Men det finns mer !


Nää... nu blir det lite vila på maten sen promenad tror jag !


PUSSHEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: