S A N N A . D

Ordbajsning...

Etta !

Kategori: Allmänt

Vem är sugen på att sälja lägenheten?
öööööh, JAG ! men det blir inte än.. men det känns bra när man kikar runt lite.. haha !

Tänkte mest säga att jag har aldrig haft så ont i fötterna någonsin ! Blääää !
Och jag har aldrig varit så less på att göra mackor.. sex dagar den här veckan. bara imorn
kvar nu. Skönt ! men sen hela nästa också. Wohoo ! eller?
Jaja.. det är rätt skönt ändå...

Imorgon bär det av till Åstön efter jobbet. ska bara hitta dit men det bör gå bra. det skulle vara
skyltat har jag hört . haha !
Det kommer bli kalas :)

Nu ska jag snart åka till Bergsåker o hämta en wakeboard. Sen ska jag hämta Malin o co
på Löran. Kul att man är så duktig på ställen utanför stan så jag inte har en aning om var det
ligger. men dit skulle det visst också vara skyltat så det ska nog gå bra... haha !

Tänkte lägga upp lite bilder från våran kanonmidsommar ! men jag hinner inte riktigt med mig nu.
Så det kommer nog ikväll eller på söndag eller nåt. Men dom är fina.
Så håll utkik ;)

Nära en ny säng nu.... Kom o hämta katten den som vill ha han?
Annars måste andra åtgärder tas vid och det vill vi inte ! :-(

Jaja...

Jag vet inte hur man reagerar på sånt här....

HejDå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: