S A N N A . D

Ordbajsning...

Jag? Trött? Näää

Kategori: Allmänt

sjukt trött o har en arbetsdag framför mig.
Inte en så lång en men ändå.
Sitter här med liggmärken över hela kroppen o tokgäspar
och skulle inte göra något hellre än att gå o lägga mig igen.
Andreas hade sagt att det beror på åldern. Jag säger att det
beror på att jag kom hem halv fyra inatt !

Jobbade först igår sen hem o sov ett par timmar. Trött !
Var kallskänka hela dagen - riktigt roligt !
Men så har jag bara halva pekfingret kvar idag med. grattis till nr 3 på cutlist !

Åkte till malin senare på kvällen o skulle se film men det blev så sent
så jag tappa sugen sen mådde jag skit där på kvällen också.
Men så fick jag lite friskluft . och det var ju bilträff i stan. Och jag är ju ingen sucker
för det? näää , nu ljög jag för det är jag !

Så jag o lina for o mötte upp Andreas sen åkte jag med där.
Det var Andreas o Skutt. Henke  o Bella & Mike o Jens. Trevligt Trevligt.
Var till Timrå o Birsta m.m.

Idag ska jag också vara i köket om det kommer nå folk. Rätt fint väder så det
kanske gör det. Men jag hoppas på att alla plockar svamp eller nåt.
För jag är för trött för att jobba !

Imorgon står jag inför ett stort dilemma !
Bil - Utlandsresa !?!?! dator?!?

Hua.

Nä jag åkterkommer väl. Måste göra mig klar nu...

HejDå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: