S A N N A . D

Ordbajsning...

Stugan

Kategori: Allmänt

hemkommen.
Var till stugan som sagt igår o åt kräftor o räkor o så med
mamma perra o syster, laila lasse, monica lasse, mormor och
aston o kerstin. Trevligt värre faktiskt. Blev en sen kväll med mkt musik,
prat o dricka. Vi var även ut o la nät där på kvällskvisten.

Klev upp halv nio imorse. Plockade upp näten men hade inte fått en fisk.
Kul grej? Nä. Iofs var vi ute lite sent o la dom men ändå. EN kunde vi väl ha fått?

Sen har jag legat på bryggan o i vattnet mest hela dagen.
Kastat lite men det har inte vart nå fiskeväder direkt.

Så idag har jag lapat åt mig lite färg och hoppas på lika väder imorgon då
jag börjar jobba klockan 17 !

Om drygt en timme har vi menyprovning. Spännande !

Så jag åker nog ner nu strax o tar en kaffe o så innan .

och ja sara, en vecka till jag fyller år. På måndag blir jag gammal !

HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: