S A N N A . D

Ordbajsning...

Vet du varför hönan gick över vägen ?

Kategori: Allmänt

Den hade Aids !

HAHA, jag o hanna förstår iaf !

Hade en bra födelsedag. Massa folk. Matlagning, Tårtbakning,
Tårtätning Kakätning, Paketöppning o vindrickning.

Em med mamma perra matilda, karin sven emma emil elias o mormor.
Kvällen med Hanna Lina Agge Malin Malin Emelie Jocke Carolus o André.

Helt nöjd. Även om kvällen kunde ha slutat lite bättre.Men som sagt. Helt nöjd.

Tisdag. Jag o Jocke åkte ut till birsta o shoppade lite. Alltid trevligt !
Sen kom pappsen o Inger o fikade o borrade lite o satte upp lite grejor på väggarna.
När dom åkt for jag till Birsta igen. Shoppade lite mer .

Så mamma, nu ser det ut såhär så jag hoppas perra kommer o borrar upp
andra hyllan snart !



Var på Boom o shoppade en duk o en hatthylla. Sen Ikea o handlade lite hyllor,
tavlor, liten lampa(bilden) taklampa, prydnader, diskhanddukar m.m.

Sen har jag mest bara myst o haft det bra de senaste dagarna när jag varit ledig.
Sköna dagar.

Nu blire soffläge !
Har ställt klockan på tidigt imorn för jag ska till ryggis ! För nu ska det bli skärpning !


PussHeej !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tjusigt!! kram/mamman

    2008-08-22 | 22:59:42

Kommentera inlägget här: