S A N N A . D

Ordbajsning...

woho !

Kategori: Allmänt

Varit på stan o birsta en sväng.
Lampan har slutat lysa i bilen - Tack pappa !
Däremot är det ett annat fel... men vi får se... kanske bara var så
just precis nu o inte igen? hehe...

Pratade med Sandra förut, hon är Äntligen i Sverige !! Ska bli så himla
kul att träffa henne igen ! HUNDRA år sedan !
Blev ledig på lördag så vi beger oss mot hemkommunen imorn em jag
lina o agge. kommer bli en KanonHelg ! Ska ha Hur Kul Som Helst !
Jag bara Vet Det !

Ska ladda mp3n med bra musik nu - Tack Hanna ;-)
Helt insnöad på hennes låtar nu ! Fast jag borde plugga FörFullHals?

Försökte hitta ett par stövlar idag.. utan framgång.. sjukt svårt.
Jag är jävligt kräsen när det gäller skor.. Även om det inte märks ... Men så äre.

Provade ett par skor på skopunkten som jag budat på på tradera... Hmmm.
kanske skulle ha låtit bli det? jaja.. vi får se... provade dom med strumpor på så
dom är säkert finare utan... 8)
Träffade förresten Lela där ! Intressesmurfen antecknar..

Anyway... Nu ska det städas o diskas ! Imorn beger vi oss som sagt .

KEWL !

Pussheeej !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: