S A N N A . D

Ordbajsning...

aaah !

Kategori: Allmänt

sjukt rolig kväll i lördags.
Blir så himla glad när man får komma hem o träffa lite folk som
man inte sett på länge ! riktigt roligt ! Vilket förklarar hemkomsten till
mamma klockan 06:00 och att jag valde soffan i vardagsrummet istället
för någon av de 5 lediga sängarna i huset!? ojojoj...
Vi var iallafall först hos David, sen Tobbe, sen Staffan, sen Mittis, sen David
o sen hamnade vi hos Thomas.

Lugn söndag med en massa DisneyChannel på dagen och vid fyratiden
åkte jag hem till pappa o fick god middag och kollade på VMfinalen i Innebandy.
Spännande värre ! Lite trist att Sverige inte vann men det var en kul match !
Sen åkte jag o hälsade på farmor o kikade på Bingolotto med henne. Snart uppesittarkväll!
hehe. Bytte bort dagen innan Julafton idag också så jag hinner med att träffa jocke o
allt innan jag åker till pappa på kvällen då. Plus att det blir julklappshandling på dagen !

Jobbat idag. Och vet ni vad då?
Jocke kommer hem Idag ! Jag som hade fattat fel o trodde han skulle komma hem imorn !
Hur glad blev jag då tror ni!?

Så ikväll blir det massa tokmys !
Ledig imorgon så då vet jag inte alls vad jag ska hitta på sen är det jobba jobba jobba som gäller.

Nu ska jag städa undan lite, diska (som jag inte gjorde i lördags....) duscha och hämta ut lite
kläder som kommit upp till preem. Woho !

Och Sandra, SNART ÄR DET ONSDAG :D

o mamma, snälla snälla snälla kör mig på annandagen !

pusshej!

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    ONSDAG ONSDAG ONSDAG ONSDAG! jag är så jävla less på mitt jobb, du kan inte fatta hur skönt det ska bli att komma hem! vad vill du dricka på onsdagnatt? jag fixar från taxfreen. ;) PORR!

    2008-12-16 | 11:29:19
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • captain tractor säger:

    TA LEDIGT! ellerja. jag kommer åka med tåget vid 5-6 eller nåt med bror hem till ånge. du gör som du vill. :) PORR! vi har ju ändå hela natten inatt att härja på!

    2008-12-17 | 09:46:19
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: