S A N N A . D

Ordbajsning...

Proppen !

Kategori: Allmänt

Nu har älskling åkt till Barcelona i en hel vecka.. tråk :(

Men jag ska nog klara mig.

Imorse hade jag en såndär sjukt härlig morgon. Det kommer kanske låta
lite dumt men det är lite mys över det ändå.
Jag fick min efterlängtade pyjamas igår. Vaknade med älsk, klev upp,
utan att frysa ! Sen gick vi upp o satte oss i soffan o kika på julkalendern
o J fikade. Jag smuttade mest på hans te.
Sen gjorde jag mig klar och sen ut och skrapa bilen, (insidan OCH utsidan...)
sen bar det iväg i mörkret till jobbet. Skööönt !
Det är så mysigt på jobbet på morgonen innan vi öppnat när det är mörkt ute !
Ja på kvällen också såklart. Men mest på morgonen !

Nu sitter jag här. Ingen träning idag. Även fast jag längtar till bastun.
ska nog ta ett bad o bara ta det lugnt istället.

Snart är det Jul. Helt sjukt va tiden har gått snabbt.
Den 18e har jag bott här i ett helt år ! Och även haft körkort ett helt år !
Fast det är ju lite dåligt av mig. som skulle kunna haft det i 3½ år. haha ! sopa !

Nä om man skulle ta o göra sig någon mat kanske?

Justeja.. Det vart inte mkt jobba i helgen. Blev hemma fre-sön med magsjuka.
BLÄ! Meeenmen. Nu är man kry och fy va skönt det var att komma tillbaka till
jobbet igår ! man blir som rastlös av att bara vara hemma.


Och Förresten ! Viktigt !
Nyår kommer bli kalas ! För nu har jag äntligen tjatat till mig att J ska vara med.
Underbart !  ♥


Handlatajm?
Pussheej !

ps. vem är fetgrisen dåå?

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Haha, var jobbar du? :)

    2008-12-09 | 20:34:49
    Bloggadress: http://paralysed.blogg.se/
  • Malin säger:

    HAHA! du ska alltid få som du vill! ;D

    2008-12-10 | 09:19:58
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Malin säger:

    jasså? :O inget alls! det var tråkigt att höra. Iofs, åker jag tillbaka ner dagen efter annandagen så ..



    Ja det är tråkigt!

    Men ni ska ju ha det så underbart ni på södra så : )

    Ja men du får se till att komma ner nån annan gång, eller flera ggr såklart :D



    Ja det känns rätt kul att plugga igen faktiskt!

    Även om matte kanske inte är allt för roligt...

    Saknar dig! <3

    2008-12-11 | 12:54:51
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Agge säger:

    Men lina frågade ju om du ville komma och joina oss ju! ;P Men ingen av oss tyckte den var så värst bra. Väldigt seg film. Så kan inte påstå att du missade nått! :P

    2008-12-11 | 23:19:14
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: