S A N N A . D

Ordbajsning...

sämst.

Kategori: Allmänt

Så jävla sämst.

Men nu ska jag skriva lite. Men Bara Lite.

Sen senast. Jag var på hockey i övik i torsdags, modo åkte på pisk vilket var
väldigt tråkigt. Men vi hade en härlig "loge" att sitta i med fri mat o vin, haha !
Riktigt najs. Hade även färdkost i bilen som dom bjöd på vilket bestod av öl.
Så när vi var påväg hem var vi väl inte så sugna på att lägga oss o sova direkt så
jag malin o maria hoppade av hemma hos mig. Drack mera vin o så.
slutade väldigt sent. Det hela resulterade i en helvetesdag på jobbet på fredagen
men jag överlevde. Jag hade ju kvällen att se fram emot.
Efter jobbet kom Lina o Agge o hämtade mig och vi begav hos mot mina hemtrakter.
Stannade till hos mamma och fick middag och gjorde oss klara. Spelade även lite
"spel" med matilda. haha. Fick lite shots av mammi och dekorerade apelsiner (?)
Sen väntade Knuten. Trevlig stämning med trevligt folk. Längesen man träffade många
av dom. Alltid lika roligt att komma hem . Det är nästan så man längtar till juldagen - haha !
Kvällen slutade väl sämre än den började. Men det var ju sämre för andra om man säger så.
Jag och Agge dök i säng vid halv sju tiden tror jag visst det var.

upp och hoppa klockan tio för då åkte mamma o perra iväg. Vid elva var jag Lina Agge
och lillasyster Matilda påväg till stan. Mådde ungefär lika som i fredags på dagen . men bara
nästan. som tur var !

Jag och matilda kom hem til mig o svidade om för att åka ner på innebandy.
Kikade på matchen sen åkte vi och jocke ö käkade på donken. Syster's in charge när hon
är o hälsar på ! Efter det åkte vi hem en snabbis så jocke fick byta om sen blev det bio.
Madagaskar 2. Den var helt ok. Men jag föredrar ju att se på engelska men nu blev det svenska.
Var sjukt trött så missade säkert något av filmen när jag satt där o gapa. Men den var ok.

Söndag blev det jobb sen bjöd jocke på middag hemma på sparvhöksv. TrevligtTrevligt.

Annars i veckan har det vart jobb o adventstädning. Hann ju inte riktigt med det i helgen.
Så det spenderade jag min onsdag med. Hänga upp julstjärnor och julgardiner och storstäda .

Japp japp.

I helgen väntar jobb. Men förhoppningsvis imorn efter jobbet ska jag o malin på hockey .
Om vi båda kan smita en timme tidigare vill säga .. Men vi hoppas !

Btw. Pratade precis med min gamla vän Krille. Sjukt längesen vi sågs så vi får ta o hitta på
något snart. Och hanna. Det är dejtdags !

Nu ska jag få på mig lite kläder o ringa pappa o fråga om han vill komma på middag.
så jag har Något att göra idag...

Pusshej.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Men det var på tiden med en uppdatering=P Låter ju fint att du längtar till juldagen.. hehe! Kanske ses då?!

    2008-12-05 | 19:30:11
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • fetgrisen säger:

    NÄR SKA VI SES???

    2008-12-09 | 10:44:50

Kommentera inlägget här: