S A N N A . D

Ordbajsning...

Barnslig.

Kategori: Allmänt



Vet ni hur bra det är att jag har barnkanalen?
Haha, har kollat på KajsaKavat (som jag f ö älskar) Och fåret shaun.
Och ikväll ska jag åka till Ångeplan då finns disneychannel o toonDisney
o Nickelodeon o massa fler barnkanaler. Jag vet. Sorry. Jag är en tönt !
Men jag älskare ! huh.

Skulle blivit hockey ikväll. Men det blir inte så.
Jag ska nog slänga mig i duschen nu, sen packa o fara.
Diska bör (måste) jag väl göra innan jag åker också..


Snart är det Tisdag - då kommer jocke hem !
Sen är det Onsdag - då ska jag hämta SANDRA på midlanda.
WIHO !


I can't help i like to party it's genetic!
It's electrifying, wind me up and watch me go
Where she stops, nobody knows
A good excuse to be a bad influence on you

Finns några "bra" låtar på pinks nya album.
Faktiskt.


Förresten. Var på "Middag o Show" på Våningen i Torsdags med lite folk från jobbet.
Maten sög. Showen sög. Men vi hade trevligt tillsammans iaf...
Sålänge man har trevligt sällskap så duger väl det mesta. Och det hade jag ju!



såhär ser det ut utanför mig just nu


sjukt mycket snö !
Och jag hoppas på att det är ännu mer snö hemma i ånge.
Jag är sugen på att åka pulka





Måste öka takten.

Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: