S A N N A . D

Ordbajsning...

morgonsur?

Kategori: Allmänt

Något så fruktansvärt...
Stackars jocke...


Klev iaf upp imorse. Försov oss till 07.20... Ja, klev upp, skjutsade jocke på sporthallen,
åkte hem, skulle lägga mig o sova igen för det blev sent inatt, men icke ! Kunde inte sova.

Jocke kom o hämta mig på jobbet igår. Åkte hem och var lata. Vi åt pizza :-O
Sen åkte jocke hem o jag åkte till Malin som är hemma på visit. Jag Malin Malin,
Lina, Andre o Hegner kom också en sväng. Det var trevligt !
Idag siktas det på utgång. Kan bli skoj! Jockis är i Piteå o ska spela match (er)...

Jag vill btw ha tillbaka hårfärgen jag hade innan jag var dum nog att färga det mörkt... BLÄ
Jag var ju jättejättejätteljus när jag färgade det ! Varför gjorde jag det!? Propp !

Jobb imorn. Men jag hoppas på en lugn söndag så jag ska gå ut ikväll ändå.

Väldigt osammanhängande inlägg. Jag skyller på trötthet och diverse andra saker.

Jag måste nog ta o dra upp persienn så jag blir lite piggare. En promenad kanske?

Hanna fylllde år igår - GRATTIS FAVVO ! helt galet va gammal du är ;-)
Micke fyllde också år, Grattis Grattis!

Jaaaja. Ska lyssna på apbramusik o sjunga i duschen nu jag. Hoppas inte Linus blir för rädd !

HEJRÅÅÅ
/D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: