S A N N A . D

Ordbajsning...

glasöga

Kategori: Allmänt

städar... o skriker... hänger upp tvätten... slappar framför tvn... lagar frukost...
Det är det enda jag vet om vuxna.


Sötpojk!

Malin kom med den bra idén att jag skulle lägga upp bilder i bloggen
på mig i alla olika glasögon jag har fått hem på prov - MEN
när jag knäppt alla bilder lite snabbt så kommer jag på att jag har ju tappat
bort min USBkabel till kameran. . . Så det går ju inte...
Men jag har noog bestämt mig. Dom är väldigt billiga och lite annorlunda.
Annorlunda mot för dom som jag haft villsäga - att det är båge på dom.
Vi får se.

Jag har iaf jåbat idag. Och varit på sista delen av kursen. Det gick bra. Jag tror
iaf att jag klarade testet, det kändes så. Vi får väl se om jag får ett brev till
veckan av herr Stämberg, annars har jag klarat det !
Slutet på kursen var nog alla lite trötta. Alla skrattade åt diverse tekniska missöden
och lektye med lampor osv. Och filmen vi fick se gjorde inte saken bättre ! haha!

Blödig som jag är tycker jag att det är lite tråkigt att det bara var två ggr, för det
var väldigt trevligt folk vi hade kursen med som hade roliga och intressanta
disskusioner. Så jag hade gärna haft en längre kurs. Men den var bra o lärorik !

Efter kursen bar det av till jobbet igen. Jobbade till halv nio. Tänk att så mkt folk
går ut o dricker o äter på en tisdag? Huh... konstigt tycker jag.

Sen gick jag upp till Malin en sväng, Sa HejDå till Lina som sticker iväg på kurs
några dagar. Kommer hem nästa vecka. Då var vi alla ledig på helgen, det var kul !
Så då kanske det hittas på något - vi får se !

Pratade nyss med mamma, hon har ordnat hemförsäkring o drulle o grejer åt mig.
Tack ! Hade jag glömt..
Och jag funderar fortfarande på tillökning i min lilla bostad med en lite lurvig sak,
meeen, det är så himla svårt att bestämma sig.

Och jag som tyckte att jag fick så bra lön den här månaden - Bite Me !
Hua, har så mkt att lägga pengarna på, och redan har det minskat och har inte köpt
eller ordnat något av de saker jag Tänkte göra. Så hyllorna får nog vänta.
Och träningskortet tror jag. Fast det behövdes inte betalas förrän i mars tror jag om
jag anmälde mig nu. Så det kanske jag ska orna imorn efter jobbet..? Ja jag tror det.
Men vi får se hur det blir med det.

Jaja, nu har jag inte mer att tillägga tror jag.


Jo just ja - Jag är en satmara innerst inne . Och kan bete mig som ett svin. Förlåt.


HEJDÅ

Jag Älskar Joakim ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Sanna det kan alla , det är inte lätt .. jag vet ! Puss gumms ;)

    2008-01-29 | 23:08:29
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: