S A N N A . D

Ordbajsning...

kallt?

Kategori: Allmänt

Jag skulle ju göra något av den här dagen lovade jag Jocke imorse innan han gick.
Har jag gjort det än så länge? NÄ! Jag har inte ens ringt Tandis. Eller jo, det har jag,
men dom hade lunch.. Som jag trodde var mellan 10.00-10.30 men det var visst
fikapausen... ÅÅ ! Jaja, får ringa om en stund igen... Mamma ringde o pratade om lån
o grejer alldeles nyss , och jag fattar verkligen ingenting !

iaf så fick jag en saftig lön från mitt förra jobb. Och jag har just köpt mig två soffor,
så jag vill göra av med alla pengar på något ! men efter att ha konstaterat att min
hyra är egentligen väldigt hög och att jag måste spara tills framöver, så blir det ju inte
så mkt kvar.

Jag tänkte att jag skulle köpa hyllorna som jag vill ha, så jag kan packa upp och göra
av alla grejer någonstans, så jag får bort kartongerna. Sen kom jag på att jag behöver
faktiskt lite kläder ! Så det tänker jag iaf unna mig. Liite 8)
Och JA! Frissan ! Here I come !

i mitt tidigare inlägg att jag skulle gå ut och gå idag. Men efter att mamma
berättade att det var 15°C kallt ute så är jag nog inte så sugen på det. Men det var
iofs i ånge så jag får se. Det kanske inte är lika kallt här?

Jag hade ju förresten tänkt att jag o Jocke skulle åka till papput o käka idag,
för vanligtvis har han ingen träning på onsdagar. Men bara för det så har han det -
just idag ! Jaja, får bli en annan gång ! Också åker han bort heela helgen också....
Fast jag jobbar hela helgen så jag ska nog klara mig..!

Ska nog klä på mig o kliva upp o göra Någon nytta idag kanske... Ska iaf gå o köpa
toapapper ! Eller gå o hämta bilen och sen åka o köpa toapapper. Jag har inte
riktigt bestämt mig än. Agge ville ju iofs att jag skulle gå upp o hälsa på mina älsklingar,
så jag kanske ska göra det då, bara för o va snäll ;-)

ialla fall så ska jag inte skriva mer här !

Herrååå

Kommentarer

  • Malin säger:

    OM jag var hemma sanna skulle jag kunna fördriva tiden med dig. Men snart är jag hemma vilket innebär att vi kan umgås med varandra och förhoppningsvis kunna göra någonting. Mat och dryck hos mig på fredag ; ) Puss!

    2008-01-23 | 15:11:54
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: