S A N N A . D

Ordbajsning...

Ledig..

Kategori: Allmänt

Jahapp... vad ska man göra då då?


Vaknade tidigt, redan vid nio. Låg o drog oss en stund sen en dusch o sen
skjutsa jockis o mackan på skolan. Jag vill också gå i skola ...

Åkte ut till Birsta en sväng på Boom och kollade på soffor. Riktigt Fina !
Måste ha en soffa snarast...

Mja så nu är jag göralös igen. Tänkte luncha med pappsen men han var iväg på
nå jobb. Och Jocke börjar inte förrän halv två så han är klar sent.. Åe.
Funderar på att åka ner på stan en sväng.. eller hem till Ånge kanske? Men jag har
ju fan ingen bensin i bilen :P Sen ska jag ju faktiskt hem på tisdag kom jag just på...
Nä, inge Ånge idag, får komma på nå bättre  !

Hungrig är jag iaf. Så det blir strax mat . Men vad ? Nudlar är jag iiinge sugen på. .

Äh, jag åker o handlar lite sen får vi se vad som händer ! Borde städa, meen. Nä.
Det får bli en riktig StädSöndag när jag är ledig. Skönt.

ByeByeSålänge

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hehe..ja, man måste ha ett kort som var rakt framifrån. Man har tydligen inte så många såna, du ser ju vad jag fick ta för kort! :D Ja visst fick vi sol..hos dig måste det ju lysa rakt in, här är de nada sol, vi liggere liksom on the skyggside. men mysigt med sol hur som helst :)Ja katt är mysigt..ibland..ibland får hon kattdamp klockan fem på morgonen, då är det mindre roligt! :P Men är du allergisk är de nog inte så bra idé, kanske..en fisk..fast hur sällskapliga dom är vet jag inte..

    2008-01-17 | 13:29:24
    Bloggadress: http://annasaraolsson.blogg.se
  • Anna säger:

    Ja, nu är det nog lite för sent för att det överhuvudtaget ska lysa in något alls :P Solen är ju knappt uppe något på dagarna numera, går ju ner vid tvåtiden. Blir bättre om någon månad då det är ljusare ute, nu blir man ju bara deppig av allt mörker.
    Hehe, ne fiskar är inte så roligt, fast det kan vara rätt fint att ha ett akvarium :) Men vill man ha sällskap ska man nog skaffa något annat :P
    Ja jag är en tefantast utöver det vanliga och testar alltid nya teer, men det finns några som jag alltid kommer tillbaka till :) Bland annat Söderte :) Finns i löste och påsar :D

    2008-01-17 | 15:31:27
    Bloggadress: http://annasaraolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: