S A N N A . D

Ordbajsning...

skämmes...

Kategori: Allmänt

... tammefan !

Ska jag göra enlig Agge, Hennes tjat om att uppdatera. Så det är väl bara att lyda.
Jag har dock inte så mkt att skriva sedan gårdagen. . . Åkte hemöver efter att
ha varit klantigast i heela världen. Som vanligt. Stannade till hemma hos pappsen
och fikade också. O kikade på guldbaggen.

Var hos Tandis idag. JAG HATAR TANDLÄKAREN. måste ringa tillbaka imorgon.
Orkar inte ens berätta varför, men så är det...

Jag har iaf köpt mig två soffor idag. Dom gör sig ganska fina i min lilla lägenhet.
Snällaste mammii tog med sig Matilda Perra o släpvagnen och for till kramfors
o hämtade dom åt mig. Väldi bra !

Har också varit på Ansvarsfull alkoholserveringskurs del 1. Det var faktiskt kul !
Första timmen trodde vi att vi skulle avlida men efter kaffepausen som jag o maria
väntat på (som f ö innehöll väldigt goda bullar) så gick det faktiskt fort. Vi hade
diverse diskussioner om helrör osv. Det hela var lite luddigt och jag vet fortfarande
inte riktigt vad som är lag eller vad som är vad vår föreläsare tycker. Men det framgår
förhoppningsvis nästa gång. Då ska polis medverka och jag hoppas det blir kul !

Efter kursen tog jag mig iaf en promenad hem. Kände att det var verkligen alldels
för längesen jag var ute o rörde på mig. Så det ska tas tag i snarast. Riktigt skönt
var det att vara ute och gå ! Kanske ska ta o göra det imorgon när jag är ledig?

Har inte gjort mkt mer. Mamma Matilda o Perra kom hit med sofforna och fikade en
snabbis. Dom var tvugna att åka väldigt fort för matilda ska på skolan o måste sova.

Har legat i soffan o kikat på tv. Handbollen !! Och Ugly Betty : )

Hörde btw att Lina hade magsjuka - HUA  ! Inbillar mig hela tiden att jag mår illa,
fast jag gör nog inte det egentligen !

Nu kom Jockis! Då kan jag glömma min "magsjuka" !

HejVejs !

Kommentarer

  • Agge säger:

    Underbart kul att läsa! låter som att du haft en riktigt trevlig dag! ;P Är du ute och går imorgon kan du ju ta en sväng förbi skolan och säga hej till dina älsklingar! (dvs mej och jocke för er som inte vet) hah!

    2008-01-22 | 23:29:42
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se

Kommentera inlägget här: