S A N N A . D

Ordbajsning...

sol !

Kategori: Allmänt

Ja jag är lyyycklig, Ja jag är lyyycklig ... !

Tänk för att jag är det !

Tråkigt med förlust för älsklingens lag idag.
Hm,. inga vidare kommentarer tror jag. ..

Sverige vinner iaf i handbollen. Det kan jag säga Nu.

Efter inlägget imorse åkte jag o satte mig på jobbet och åt frukost.
Skulle kunna sitta där hur länge som helst för det är så mysigt. Och vet ni
hur länge det är?  Faaast.. Carro har nog rekord - haha !

sen matchen med Carina o sen hem.

Tvättar o grejar. Har just diskat. Inte såå underhållande, men det måste göras !
Ska äta lite middag nu snart sen blir det en dusch och förhoppningsvis träffar
jag Jocke senare ! Jobb imorn men börjar ju inte förrän sent .

Det pirrade till i magen förut  ♥

Hejvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: