S A N N A . D

Ordbajsning...

tjat o tjat

Kategori: Allmänt

så jag skriver väl en rad eller två !

Allt flyter på och allt är kalas !

Jobb lördag o söndag. Firmafest i lördags. Var skoj ! Curling o basta tillsammans
med trevligt folk och en massa öl ! Men jag gav upp tidigt och åkte hem. .
Lika bra om jag får säga min mening - det hade spårat ur - haha !

Idag har jag gjort massor av saker.

Vaknade av en ljuvlig stämma ^^,
Pappsen kom o hälsa på, tvättat sex maskiner tvätt (flytt o vemdalen sätter spår...)
Skulle åka på Ica Maxi o köpa lampor, kom hem med lite mera saker.
Fick skjutsa hem jocke från skolan för klanten hade inga busspengar med sig !
Varit på ikea o köpt lite småsaker. Åkte tillbaka på ikea och köpte en tv-bänk.
Som jag snabbt kom fram till skulle bli ett problem. Meen, det löste sig ! HAHA !

Sen har jag strukit och h'ängt upp nya gardiner i köket, hängt upp gardinerna till
sovalkoven. Monterat ihop tv-bänken (ikea... hrrm)
Varit till Lina, Varit till Emma, Varit på Max . och nu bär det av till Ånge !

Jag o Lina har lite att göra så då åker vi o byter tillbaka till min bil - först ett pitstop på
Shell i nacksta för att köpa bullar till mammsen  : )

På Återseende !

(Jag fick en puss av en fin pojke idag också ;O )

Kommentarer

  • Fridah säger:

    sov så jättegott, :)

    2008-01-08 | 22:34:06
    Bloggadress: http://FridahCharlotta.blogg.se
  • Malin säger:

    ja men vafan.. här vakar man över bloggen dag ut och dag in och inget händer , äntligen ! :P

    2008-01-09 | 01:24:34
  • angiieee säger:

    Men lyllo dej då! vem kan den pojken vara då? ;) wiieee!

    2008-01-09 | 12:31:19
  • sanna säger:

    Men nu är jag ju hemma igen så nu ska det bli ändring på det, lär ju uppdateras lite !
    Och Angie, du vet vem det var xP

    2008-01-09 | 14:06:39

Kommentera inlägget här: