S A N N A . D

Ordbajsning...

Van Helsing

Kategori: Allmänt

Börjar snart och den ska jag se !

Tog en promenad förut ändå. Upp till skvadern o hälsa på Agge o Jocke o
hämtade bilen. Sen brummade jag o Agge o handlade lite.
Skjutsade hem Agge, åkte hem o började med maten, jockepocke skulle komma
o göra mig sällskap till middag. Så det blev mys. Kyckling-gryta o ris, framför
handbollen - haha ! Sverige klarade det ! Kanonslut !
Sitter o kollar på Jockes Lången nu också. Det går bra än så länge !

Spelade DonkeyKong gjorde vi också - bara för vi råkar vara bäst på det 8)

Skjutsade jocke på träning, åkte o solade, och nu sitter jag här o väntar på att
han ska komma hit igen så vi kan mysa lite med chirre o tända ljus. Och Bada!
Eftersom han åker iväg i helgen så kan vi ju mysa idag istället :)

Jobb imorgon - kan bli skoj ! Känns som det var ett tag sedan !

Nu ska jag kura ihop mig i soffan o kika på Van Helsing

HejDå

Kommentarer

  • Jenny säger:

    hejsan ..jag har bara köpt ett halvårskort på ego och det kostar typ 2200 (om du säger att du är studerande)
    det är säkert billigare i längden att betala för helår, men jag vet aldrig hur länge jag har lust att gå på gym:P
    vet faktiskt inte vad det kostar om man betalar en summa per månad..
    börja träna där du med! skulle vara roligt å träna me nån man känner=)

    2008-01-23 | 23:42:19
    Bloggadress: http://jennyslife.blogg.se
  • Malin säger:

    men guuud vad mysig då

    2008-01-24 | 11:46:19
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: