S A N N A . D

Ordbajsning...

Bara för att

Kategori: Allmänt

ni tjatar då ;-)

Här sitter jag o mumsar på en salami o brie ciabatta o funderar vad det ska bli av kvällen?

Var i Ånge i helgen iaf. Kulturnatten. Hade Hur Kul Som Helst med Hur Kul Folk Som Helst !
Synd var att jag glömde kameran.. blä...
Men jag träffade alla grabbarna som var hundra år sedan sist ! kollade på bra band och
hade allmänt trevligt. Mittis sög väl som vanligt men annars så !
Jobbade 14-22 på samtrans på lördag. Jobbigt. Trodde att jag skulle ha glömt allt men nä,
det satt kvar. Alla siffror alla bilar, alla bokningsbilder o allt. Sjukt facinerad !
Efter det hade jag tänkt att jag skulle festa till det men det lät som det var lugnt med alla andra så
jag tog o åkte hem. Ingen hemma ändå ju. Stannade till i torpshammar o sa hej till mamma o co
som hade KickOff med jobbet. Dom verkade ju ha kul iaf! Man skulle varit med , hehe !

Söndag då? Toksoligt.
Hade mys utanför mig med frukt, yatzy o vin :-)
Sen blev det grilla o kubb o mera vin o mys uppe hos Malin o PO. Skitkul faktiskt.
Jag Malin Po Ronja Krille Jocke Lee och Jens. Det var trevligt.
Sen åkte vi ner på Railway Saloon, för där var det branchfest. Gratis sprit så ni kan ju själva
klura ut hur trevligt det var !?
Lagomt pigg på jobbet på måndag? ja a !

Btw så är alla som jobbar hos oss Kung. Helt sjukt roligt att jobba ibland. höhö !

Nä... nu ska jag åka o hämta ut lite tågbiljetter. För om en vecka sitter jag o Lina på tåget
och närmar oss Hultsfred den här tiden ... och hur kul är inte det?! :-D

Ska kanske kika upp på LSdagen också förresten... om jag vågar... !

Hejdååå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: