S A N N A . D

Ordbajsning...

men hallå

Kategori: Allmänt

Varför all denna ändring? Nu vart det ju sämst ju?

Jaja, jag tänkte berätta vad jag pysslat med...

I Torsdags var det lärarmiddag för skvadern och Malin tog och kom hem från
sin "semester" i linköping. Så hon o jag var ute o gled mest hela kvällen.
Myspys :-)

Jobbdag på fredag. En jobbig dag på jobbet men det gick bra ändå tycker jag.
Bara för vi är så grymma ! 
På kvällen fick jag finbesök av marlene. Vi åkte upp till Södermalm o drack
vin o hade mys. Malin PO Ronja Thomas Alex Marie Jens. Trevligt.
Älsklingsmadde skjutsade hem mig ! Det var Guld värt ska hon veta !

Promenad från Bosvedjan till Södermalm på lördagmorgon. Inte det roligaste...
Men men, lite motion. Se det från den ljusa sidan liksom...

Hämtade bilen, åkte hem o packa lite sen bar det av mot Ånge. Kikade på träslaget lite.
Trevligt värre. Träffade Rosen o Lars o Anders o Annelill m.fl. Men inte alls så många som
jag hade hoppats på så jag åkte till Stugan till mamma o åt middag.
Sen hälsade vi på i Linas stuga lite. Sen bar det av till stöde.
Åkte o hälsa på farmor. Fick en söt liten matta av henne ! Sen hälsade jag på pappa o inger lite.

När jag kom på hemmaplan hann jag inte mer än kliva ut ur bilen så kom Andreas
o plocka upp mig. Henke o bella var också med men skutt satt fast på snigelstigen !

Sen åkte jag rnut med dmo heeela kvällen. Var hemma vid tretiden tror jag. Hur Kul Som Helst
hade jag. Riktigt Riktigt roligt. Tur att man älskar att åka bil :-)

"Antingen flinar han för att han har världens dödsförakt....eller så har han accepterat att han ska dö"

"Akta ! Jag Backar Bakåt !"    "det är faktiskt en dubbelturbo..."

Hahahahahaha ! Ja... Ni skulle varit med för att förstå ;-)

Idag borde jag absolut inte sitta här ! Borde städa o diska o packa o handla o allt vad det är.
Men jag ska börja snart.. Ska börja med att packa ner ltie grejer så jag får bort lite sen städa.
StorStäda. Så det är fint när jag kommer hem .
Sen ska jag lämna Linus till Kicki o Örjan ikväll... jag vill inte :-( men men... jag klarar mig kanske
utan honom i en HEL vecka !

tänkte avsluta med att säga att Bonus på Kortet är asbra. Och lite bilder på andreas, henkes o skutts bilar.

            
          

    




1. Andreas Supra. 2. Skutts Hotrod  3. Henkes Evo  4&5 är idolbilder - haha !
6. rodden, andreas, jag, supran o evon med henk o bella 7. Lexusen som SKA bli min !


Hejdå!

Kommentarer

  • adde. säger:

    så bra att du hade trevligt då, glömde säga de till dig men bilen på bild 7 är en infiniti g35.

    2008-06-22 | 04:15:28

Kommentera inlägget här: