S A N N A . D

Ordbajsning...

Tjata

Kategori: Allmänt

Nu ska jag ge det ett försök. Det känns så jobbigt varje gång jag har
försökt, så jag har hellre skitit i det. Men idag är jag ledig så idag kan jag
hålla på med inlägget hela dagen om jag vill !

Som sagt, jag har vart på Hultsfred. Det var Roligt !
Jag ska inte säga DET VAR KUNG eller nåt liknande för det var det inte.
Lugnaste Hultsfred sen starten 1986. och det märktes kan jag säga.
knappa 23000 biljetter var sålda... Det är för dåligt.
Men det var trevligt. Kan skryta med att jag såg RATM. Det var däremot KUNG !
Och självklart Raised Fist. Har sett dom måånga gånger nu och dom blir bättre
o bättre för varje gång jag ser dem . Kikade förbi på Babyshambles, Danko Jones,
Takida, Serj Tankian m.m. också. Kommer några bilder längre ner kanske !
Grannarna var väl. .. ... ja... Ok ena dagen. Mindre ok andra dagar... Men det dög.
Thomas är iaf min idol ! Men jag kommer aldrig lära mig att lyssna på "Joddla Med Siv".....

Tågresan ner gick inte smärtfritt, jag o lina fick sitta i Gävle i två timmar extra, åka ett annat
tåg till Linköping och sen fick vi åka taxi därifrån. Inte att klaga på iofs. Fick dricka Gin i bilen,
stanna på kiss/rökpauser och lyssna på musik, trots att det var fotboll på radion !

Vädret var inte heller det bästa. Men ändå ser det ut som man inte tvättat händerna på ca
2 veckor. Fötterna fick också en bränna. Konstigt med tanke på att det var varierande sol / moln /
regn / hagel...... meeen men !

Nog om hultsfred tror jag... kommer jag på något så kommer det nån annan dag !

När man kom hem väntade en fyradagars arbetsvecka. Började 12 varje dag och jobbade över
varje dag. Men det var rätt skönt ändå.. I onsdags efter jobbet var vi till chats o drack öl o kollade
på den otroligt dåliga fotbollen ! sen blev det daltons och därifrån gick malin po o alex hem,
jag o jens gick på o'learys o tog en till öl... Sen fick jag cykla hem. Kuul !

Torsdag efter jobbet åkte jag till stugan. Jag o Malin o Agge packade bilen full, handlade och
åkte upp. rökstopp hos pappa o sa hej. Fick låna två skivor. HaHa !
Väl framme var vi sugna på öl så det blev fest på kvällen. Lina o Lina kikade förbi sen kom Madde
som hade med sig Jocke o två kompisar till han. Det blev himla roligt. Sen kikade även
Andreas o Skutt upp så det blev galej fram till klockan sex på fredagmorgon för mig. Men det var kul !
Trots juicefläckar på byxorna etc. Fredag - alltså midsommarafton, så blev det grilla o stöka.
Robert, Thom, Håkan, Dan o Erik var också med förresten. Väldi trevligt !
Samma sak igen. Lina var med då, och på kvällskvisten kom Andreas o Skutt upp igen .
 Även Johnnie och en polare till honom kom upp o hälsade på... Fotlek, vattenkrig o bus !
Avslut 06.30. haha ! Kommer nog komma bilder.. vi bjöd rätt friskt på oss själva i helgen...
Om man säger så - haha ! Med rabarber o grejer.... ja.. ni får se  !

Lördag var jag chaufför (?!) först till brännbollen. Lina var med sin släkts lag, o det gick väl bra !
Malin var med brorsans lag o det gick väl sådär. Men det var säkert roligt iaf !
Jag o Agge satt o tröck i bilen ganska länge... heh,.
På kvällen skjutsade jag gänget till viskan. Gick mest o frös o så, men jag ska inte klaga för mkt,
jag träffade ju trotsallt trevligt folk som jag inte träffat på länge !
Viktor, moster A-K, Fritte, Rosen Jansson o Magnus, Malte, Emma, Camilla mfl !

Mja... söndag blev städ sen kvickt hem !

Jobbade måndag, kom hem o trodde jag skulle få sova för jag var så trött ! men icke.
Det blev 4årskalas, sen ikea med mormor mamma o matilda, sen till Lina o hennes nya
fina lägenhet. sen åkte jag hem o kröp ner i soffan.

L;edig idag. skönt? Javisst !

Birsta väntar så nu ska jag väl göra mig klar... ska se om jag hittar nå bilder från hultan
att dela med mig av ! Det var ju tråkigt nog bara jag som hade kamera med mig...

         

         

         

                       

    


Det är jobbigt att lägga upp så resten åker väl upp på bilddagboken så småningom...
så då får ni väl titta där !


HEJDÅ !

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    hörredu, bra kämpat. ^^ för ungefär vilka datum ska jag kolla flyg? slutet av juli - början av augusti? mor+bror kommer hit 1a till 7e augusti. vill du komma före, efter, under tiden eller lite överlapande åt nåt håll? haha. PORR

    2008-06-24 | 12:36:14
    Bloggadress: http://sandraeklind.blospot.com
  • peeeeter säger:

    ok grannar haha...du e den första som klagat på oss..å vi har endå åkt massa gånger till hultan =)

    2009-03-15 | 19:58:25
    Bloggadress: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: