S A N N A . D

Ordbajsning...

HAHA

Kategori: Allmänt

JAG VET NÅGOT SOM INTE NI VET
óch det gör mig glad

Malin o Nicke har just varit här i hälsat på mig o Linus.
Bara vi hemma ikväll. Lite tråkigt. men ändå mysigt.

Nu blire snart disken sen blir det ett bad med bra musik o tända ljus.

Igår fick jag en lillkusin. En till Lillebror.
wohoo!
Och GRATTIS Moster som fyller år idag. Snacka om födelsedagspresent!

Önskar jag kunde åka till Ånge reda på fredag. men Nej.
Men åker dit på lördag sen på söndag blir det stugan tills på måndag.
Och jag får ha med mig hjärtat. Det känns bra.
Jättebra.

Ser fram emot Lördag jättemkt ! JÄTTEJÄTTEMKT!
sådeså!

Jag är trött. Ska bli skönt att få vara långledig.
Bara dra sig på mornarna och veta att jag inte har något MÅSTE idag.
Och inte imorgon osv. Hoppas på en helg med finväder !

Mjaja. Två dagar med jobb kvar först - sluta drömma!

Nu väntar disken. Som den gjort väldigt länge nu.

btw, vill någon vara kattvakt lördag-måndag?

ByeByeThen

oh, en sak till!

"when I was a little Boy, I used to talk to God.. And he said
You mother fucker, gotta grow up and KILL rock n' roll,
I said KIIIIILL rock n' roll, and fuck aaall the sexy people.
So i Did"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: