S A N N A . D

Ordbajsning...

LIVEBAND

Kategori: Allmänt

Utan inbördes ordning !

Marilyn Manson, System of a Down, Nine Inch Nails, SlipKnoT,
Slayer, Timbuktu, Ill Nino, MachineHead, Sahara Hotnights,
Lars Winnerbäck, Robyn, The Kristet Utseende, Inflames,
Cult of Luna, The Strokes, Deftones, HIM, Gnarls Barkley,
soulfly, Backyard Babies, Hardcore Superstars, Stone Sour,
Dia Psalma, Raised Fist, Blindside, Strapping Young Lad,
Bloodsimple, Stonegard, KoRn, Panic at The Disco, Coheed And Cambria,
Takida, John fogerty, Alanis Morisette, The Ark, Turbo Negro,
Opeth, MESHUGGAH, Sturm und Drang, Petter, Sandi Thom, Gadget,
Khoma, Mimikry, No fun At All, Totalt Jävla mörker, Eläkeläiset,

Ane Brun, Alice in chains, Thåström, Burst,

Det var vad jag kom på nu. Dom har jag sett live.
Det tackar vi Hultsfred 05 och 06, Augustibuller 06, Metaltown 07 och några konserter för.
Och även GF o Yran då såklart.
Sry att jag redan skrivit dit Coheed and Cambria, men det smäller den 9 April !
Jag Lina Agge o David ! (o Linn o Kerstin)

Fan va jag är gammal...

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Haha, skönt att du slapp allt tjat om betyg då du gick gymnasiet! Man är sjukt less nu på all idioti och alla som grinar över ett VG när man själv jublar över ett G! :P Hoppas allt är bra med dig annars!

    2008-03-12 | 20:02:19
    Bloggadress: http://nlemon.blogg.se
  • captain tractor säger:

    mendu, du kan ju inte glömma Eläkeläiset! ;p

    2008-03-13 | 09:33:25
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • sanna säger:

    Åhneej! Jag visste att det var nåt som saknades från buller ! haha ! Ska genast ändras ;)

    2008-03-13 | 17:20:29

Kommentera inlägget här: