S A N N A . D

Ordbajsning...

Ok...

Kategori: Allmänt

... OK om du har lite att göra men jag tycker inte om att få sms av folk som
jag inte vet vem det är som vet mitt namn och allt? Blä - lämna mig ifred !

Den här dagen är ju som den är...
Jobbat 11-15, kortis ! Sen åt jag en bit mat med sällskap av Malin (Välkommen hem !!)
och Niclas (Välkommen hit !!), Sen sa vi hej till Lina som säljer skottkärror på torget - haha !

Imorgon skulle jag också haft en kortis, men jag går in o gör mackor med Ronja klockan
åtta imorgon istället. Ska man ju lära sig det så får jag lite extra timmar, så kan jag
kanske ta o vara ledig på lördag o storstäda o stöka? Men jag vet inte än...

Linus är iaf mysigast i världen ! Och ibland är ju han mer pratglad än andra..
Fick komma till Janne o Carina o springa av sig igår, det tyckte han nog om. Helt slut på
kvällen. Låg på rygg på min mage o toksov. sötproppen.

Snart april !
6e fyller lillebror år så han kommer ner den 5e så blire krogen då på kvällen !
om allt går som det ska iaf. Har ju ledig helg o allt så.
Sen den 9e blir det resa till sthlm med folket. Blir greeeat det ! Äntligen - som vi har väntat !

Sen är det dags att bestämma mig angående Hultsfred och Metaltown också...
Hultan lockar fan mer nu... Fel av skvadern o ta Studenten den 10e då? För min skull liksom !

Måste även göra något drastiskt åt mitt hår. Det ser iiinte bra ut.. Utväxt - hjälp !

Sandra, det blir inget T in the park iaf :'( KOM HEM !

Hade fått en massa post idag förresten.
Bara för att jag har gjort en adressändring så tror dom att jag är nyinflyttad (psst! jag har bott här
i fyra år nu.... liksom ! ) Så posten innehöll en hel del "nyinflyttad"-erbjudanden.
Typ.. jag får en tårta på Ica Maxi, 300kronors presentkort på en optiker i stan, halva priset hos
någon tandläkare och rabatter hos frisörer o gardinförsäljare... Tacka o Ta Emot !

Till veckan är det iaf jag som ska masa arslet till Helex. Det blir bara större o större så snart
orkar jag väl inte ens göra det. Så jag passar på medans jag ändå orkar lyfta det !

Påsk då? Stugan? Ja säg det..

Idag åker pappsen o Inger till PuertoRico en vecka... Lite orättvist tycker jag. jag vill ju också..


apropå - BILDDAGBOKEN SUGER !
av diverse olika anledningar... vissa vet bättre än andra...

Nä nu får det vara nog.

HEJDÅ

Kommentarer

  • aptain tractor säger:

    de e lööööngt! finns ingen biljett till dig ändå. ;p jag trodde rikard köpte två pilletter, men tydligen inte. så vi har bara tre emellan oss, och en ska ju säljas, den ska betala våran festival liksom. ^^

    2008-03-14 | 09:56:09
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: