S A N N A . D

Ordbajsning...

Finally !

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag fått över alla bilder från kameran till datorn !
Har bilder ända sen Ålandsresan i November, så nu tänkte jag att jag skulle
lägga upp några för att vara snäll. som ett litet smakprov på hur kul jag har haft !

Mariestadsresa med mamma, anette, therese, lotta o tommy

              

              

              

              

Delar inte med mig mer än så.... hehe

 utekväll med malin o malin har vi här !

              

                                      

FörFest på Hotellrummet med mamma o co sen Kåren !

eller nä.... jag skiter i dom bilderna...

Jag o Marlene är Inte snyggast i stan...

image367     image368     image369

Jockes Födelsedagstårta som jag hade gjort.... till LillGrisen !

image370

Jag vet... jag är Kung på att göra Tårta !




Nä nu orkar jag inte mer idag... kommer bider från visit hos sandra o på Leringen i Påskas
och bilder från Coheed också... kanske lite annat också... Nån utekväll o så !
Men som sagt... inte idag !

Nu väntar duschen - sen ska jag äta frukt - Mums ! Fruktsallad kanske?

Hejdååå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: