S A N N A . D

Ordbajsning...

Fredag - Söndag

Kategori: Allmänt

blablablöblablablablöblö - haha, roligt !

Jaja, i fredags då. Jobbade. Full fart som vanligt men det är roligare än inget.
Efter jobbet träffade jag Lina o Agge så vi tänkte dra runt på stan ett tag meen jag
hanna inte.  Gick upp på BlicOptik (Gå inte dit ni som har funderingar på det eller så,
dom råkar ha sämst service i heela världen...) Där fick jag visst stå i 50min för att öppna
ett Linskonto. Tack expediten - Tack ! Sen blev det bråttom ! Sprang en sväng på stan o
köpte kvällens outfit. Ganska bra.. kanske... Jaja. Och trosor. Skitsnygga ! synd jag köpte
tre i samma strl - för dom är för stora !......

Jaja.. slut med ordbajsandet... jag gick ut med hanna o Magnus o hade skitskoj ! som vi alltid har ;-)
Blev till att kliva upp tidigt på lördag för då väntade först MC-dagen. Sjukt roligt !
Magnus kom o hämtade mig vid halv elva så åkte ví upp till EON arena där alla skulle samlas.
Var itne så många där då men det kom mer o mer eftersom. Pappa o Inger var också där. O Magnus A
som jag inte sett på typ hunda år ! Jätteskoj var det ! Så nu är jag sjukt sugen på att ta kort !
haha, hör på den du mamma !

Efter det gick jag o Magnus på stan en sväng o kika på cyklar ett tag. Sen var det dags för jobb.
Usch vilken kalabalik. Men det gick rätt bra. Hela restaurangen bokad o full fart.
Jag sprang i trappen minst trettio ggr så jag har så sjukt ont i kroppen idag också.
Men när alla gäster gått till Roddan o det bara blev jag anton erica o ola kvar så dog allt ut.
Inget att göra med andra ord som är skönt iofs. Men då skulle ju restaurangen möbleras om osv...
Så ja.. Kroppen gör Ont idag - haha !
Agge kom o hämtade mig efter jobbet iaf. Åkte hem... Hämtade Lina, sen gick vi ut .
Var lite halvtrist först eftersom Lina var kalas o jag var helt slut o även bakis. . .  Men det löste sig
när vi kom ut på krogen - hehe!

Fick skjuts hem inatt. Skönt. Sov till typ två idag. Skönt. Resten av kvällen är oplanerad. Skönt.

så har min helg sett ut.

GRATTIS MAMMA PÅ MORSDAG ! eller hur man säger ...

image339


hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: