S A N N A . D

Ordbajsning...

HejHejHallåå!

Kategori: Allmänt

JAG HAR HITTAT MIN USBKABEL !

Men så hade jag inget program istället. Men nu när jag kommit på (eller ja, jocke kommit på)
hur man ska göra, så dör kameran för jag har inge batteri kvar på kameran...
och laddaren är på Leringen. WOHOOO ! jag tror jag blir galen.. men men..
Den som väntar på något gott....

Igår, jobb. Haha, vilken kväll på jobbet ! Men det lönade sig visare dricksen idag.
som jag f ö blev av med på en gång. ena delen till Lina o ena delen till Ronja.
Men det var skoj !

Ledig idag. Vart på stan med Lina o Agge. Skjutsade Lina till jobbet o sen hem.
Har städat o stökat på. Så nu är det rent o fräääscht här !

Min bil har även blivit knep. Hoppas Perra kan fixa det där imorgon. Vill ju använda
pärlan ju ! Hon är ju bäst ^^

Imorgon väntar en dejt med Hanna, sen fixa håret o sen jobba. Skööönt !
Tänkte även skämma bort mig lite o sola ikväll.. men det blev inte av.

Jag bara måste berätta... Jag är VEKAST i Stan ! ! !
För ett litet tag sedan. kanske en månad, så tappade jag en stor spegel, o precis
när den höll på att fara i golvet tog jag emot den med lillfingret. Det gjorde SKITONT.
Det fula var, att då svartnade det för mina ögon, det snurrade till och jag tillbringade en
kvart vid toaletten för jag var så illamående. Men inget brutet eller så alls.
Sa jag att jag var Vek?

Och så, ikväll. Helt sjukt. Skulle skura utanför dörren för jag hade råkat få nå klet där,
så jag öppnar dörren och samtidigt såg ja nå skräp på golvet.
Dum som jag är så tänker jag inte på att jag har en tröskel och tänker sparka ut skräpet.
Skräpet flyttade sig inte en millimeter, däremot sparkade jag in min lilltå i tröskeln.
Och alla vet hur ont det gör.
Meeen, samma visa igen ! gick in i vardagsrummet för att sätta mig ner men nä, det svartnade
o jag fick gå på toa o hänga där i en kvart igen o tycka synd om mig själv.
Så jävla Vek ! HaHa !

Jaja.
Nu sitter jag här o ordbajsar bara för jag inte har något vettigt att skriva.
så nu lämnas bloggen för en kort konversation med min sjuka pojkvän och sen väntar sängen
och massa bra på tv  !

Missade helex idag pga alldeles för mysigt i sängen imorse. Så det får bli imorgon !

HEJDÅ

Kommentarer

  • perra säger:

    Tror jag har fixat bilen. Det var bromsklossarna som rostat fast. Hoppas det funkar nu.

    2008-05-07 | 17:36:33
  • sanna säger:

    Wohoo ! Japp, den funkar !
    Tack för hjälpen ! :-D

    2008-05-08 | 09:51:30
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se
  • Anna säger:

    Fasen jag var ju där och kollade, och hittade dom inte :( Måste åka dit och tok-kolla hyllorna igen! :)

    2008-05-08 | 11:12:44
    Bloggadress: http://annasaraolsson.blogg.se
  • eklind säger:

    dusomskakommaHIT! puppsnurra. xP PORR

    2008-05-12 | 17:20:03
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: