S A N N A . D

Ordbajsning...

JAHAJA

Kategori: Allmänt

image336

Jaa, Sandra... Så här ser det ut när man ska kommentera dina inlägg...
KUUL ! JÄVLASEPE

huh.


Idag iaf. Gjorde mig klar o åkte till birsta o gick ett tag. Det var skönt.
När jag klev ur bilen luktade riktig sommar. Ni vet när det har regnat, så det luktar
blöt asfalt... Mums !
Kom hem en stund. Dumpade lite kläder i tvättstugan.
Sen hade jag all denna överskottsenergi i kroppen, trots att den är helt död...
Så jag tog ett par varv uppe på ryggis.
Att jag har sämst kondis, det visste jag redan, men när man har ont i halsen
också går det verkligen dåligt alltså. Blä... Jockes fel.

Helgen då. Ledig. Ingen annan.. så ja..
Man kanske ska vara barnis på Leringen på lördag? jag vet inte jag....
Jocke ska ju ändå på bal o passa upp en annan tjej så jag får gott klara mig själv jag !

Nä, jag hoppas på att Lina kliver in genom dörren här om ett tag.
Så jag får bli lite finare i håret. Kan ju bli spännande. Men jag har hört att hon har tränat
upp sina skills sen de andra gånger hon dragit slingor på mig, så jag får hoppas på det !!
vill man vara fin får man lida pin...

Och till dig sandra, En kommentar. Läst aftonbladet expressen eller sundsvallan
de senaste fyra veckorna? Görebah !

Jaja, nu ska jag försöka klura ut vad surjocke sitter o trycker på....  ♥


HEJDÅ !


jag är inte bitter...?

Kommentarer

  • malin säger:

    Sannadee är aldrig bitter .. mer än nödvändigt ;O

    2008-05-15 | 17:29:32
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se
  • eklind säger:

    waaaah? klart jag har. aftonblaskan iaf, inte sundsvallan. får väl ta en titt. ;P ochdu, det ♀r ungefär lika lätt att kommentera din blogg 98% av gångerna.

    2008-05-16 | 12:38:49
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: