S A N N A . D

Ordbajsning...

oopsi

Kategori: Allmänt

Lyckades med det snygga att sova tre timmar inatt... blä.
Så jag var lagomt trött imorse på jobbet. Men det gick så bra så, som vanligt !

Efter jobbet gick jag hem en sväng, sen skjutsade jag Jocke o Berg på träning,
åkte till birsta o strosade runt i två o en halv timme.. haha ! tiden går fort när man har roligt !

Har spenderat en dryg tusing, men med tanke på vad som fick följa medmig hem är det inte alls
speciellt mkt, bla så fick detta följa med ;
tre par trosor
en klänning
bodybutter
två lampskärmar
nya gardiner
toarullshållare
cykellås
batterier
blommor
blomkrukor

m.m.

så nu ser det riktigt mysigt ut i mitt fönster måste jag säga !
Synd att jag drog på mig ett fett brännmärke på armen när jag strök gardinerna...
Men jag antar att det är sånt som händer !

Nu väntar sängen på en jättetrött sanna ! som ser lite fram emot morgondagen....

Natti !

Kommentarer

  • malin säger:

    FFS Sanna ! pengar som kunde gått ner till mig och du hade fått en underbar sommarkväll med grillning och massa ÖL ! huh.. :(

    2008-05-27 | 20:15:19
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: