S A N N A . D

Ordbajsning...

på bättringsvägen

Kategori: Allmänt

Jocke har vart o fått penecillin, så sjuk tänker inte jag bli !
Känner mig faktiskt bättre idag.

Blev inget tolvtimmars idag iaf.. börjar fem istället. väldigt skönt.
Men nu har jag legat o dragit mig ett braaa tag, duschat, gjort en kroppspeeling,
peelat ansiktet, målat fransk manikyr o ska smörja in mig o stöka, lite vardagslyx.
Fick en check på HM på 50kr idag också, så man kanske ska handla nåt litet roligt?

Helgen är fortfarande ett stort frågetecken..
Jag är väldigt sugen på att åka till stugan. Isfl åka imornbitti o vara tills på söndag. ..
skulle vara väldigtr trevligt. fiska lite kanske om vattnet är bra? Fast det lär det väl vara,
det var det ju nästan sist jag var där med bilen så.. O vara med matilda o så.
Jocke ska ju på balen så han kommer jag inte kunna vara med o Lina jobbar osv..
Det kanske blir stugan då.. hm.. får fundera på det ikväll !


Jag är förresten sugen på semester ! Inte alls långt kvar till hultan nu och det känns bra.
Det enda som känns mer och  mer jobbigt är att jag missar jockes student.. Blä..
Och det går inte att lösa heller... Som vanligt har jag tur... eller?

Btw så anmälde jag konto två dagar för sent till banken om skattepengarna så jag får dom
säkert inte förrän i augusti... smart sanna. smart. Som mamma en gång så fint skrev till mig
i ett sms när hon efter en utekväll hittade tidningen i sopskåpet. smart sanna, smart.
Men jag kan ju hoppas att jag får dom till midsommar !

Nä.. vi får se hur det går med allt.

Hejdå !

Kommentarer

  • malin säger:

    å vad blire för dig i midsommar btw? : P

    2008-05-16 | 15:13:57
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: