S A N N A . D

Ordbajsning...

Så.

Kategori: Allmänt

Vad har hänt sedan sist?
Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag ska vara ärlig.

Jobbat o stökat som vanligt. Men i helgen hade jag den lätt roligaste utgången ever !
Jag, Ronja, Maria, Malin, Anna-Maria o Malin var ut. Först stadshuset med ett par glas vin.
Sen Oscar, men jättegod mat och en hel del att dricka. Hur kul som helst var det. Helt seriöst !
Synd att jag inte hade med mig kameran... Men men. Det kommer fler gånger ;-)

En hel vecka med kvällsjobb är det här.. fast jag jobbar bara fyra dagar den här veckan men ändå..´
Jobbar till stägning på fredag o sen är jag ledig hela helgen. Vad ska jag göra då?
Jockis ska på bal o grejer o Lina jobbar o Malin är i Linköping osv. Agge då? Och nån annan,
någon som har förslag?
Men med tanke på att vi hade så sjukt kul i lördags o käkade o greja, kan ni ju fundera på hur
mkt pengar sanna D har kvar?

Sen har jag även kommit på att det är mkt som händer framöver... väldiväldi !

30Maj, Kulturnatten i Ånge, fixat ledigt o allt så den är bokad.
7 Juni, Träslaget. Jobbar hela helgen. BLÄ. Men kanske åker dit en sväng ändå på kvällen?
10 Juni, Då Åker jag o Lina, första lasset till Hultsfred påväg med andra ord.
11 Juni, Älsko tar studenten och jag kan inte vara med :-(  Jag får ta det innan eller när jag kommer hem !


Jaja, idag då?

Jag är sugen på att göra något som jag absolut inte brukar göra.. men jag tror jag skiter i det.

jag börjar med att duscha o göra mig klar iaf. Sen får vi se vart den här dagen tar mig  !


btw! Åkte till Agge o Lina en sväng igår. Dom satt o kollade på American Crime. Såg den i söndags.
Dom fällde inte en tår igår, och jag kan berätta, haha, o jocke kan intyga - att jag storböla !
Fyyyyy vilken störd film. Blä.

tänkte bara säga det...

Hejdååå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: