S A N N A . D

Ordbajsning...

sämst

Kategori: Allmänt

Jag är sämst på att uppdatera....
Och nu blir det bara en kortis för snart väntar pizza o mys hos lina !

Jobbade igår o hade tänkt ta det lugnt. Meen, det blev inte så. Det blev fest.
Minst sagt... Och det var ju kul  . Trevlig kväll hos fröken Å.
Jobbat idag o har aldrig mått sämre alltså ! Hua. Men det blev bara 2½h.

Jockis är i Tallin med klassen så jag o linus är alldeles ensamma...
jättetråkigt. ju.
Men imorn får Linus klara sig själv för då åker jag till pappa efter jobbet och
blir kvar där tills på lördag. Då åker jag upp till Leringen och ska byta däck
och tvätta bilen. Kuuuul. Eller?
Snacka om vuxenpoäng. Och apropå såna har jag nog väldigt många såna.
Sen finns det ju vissa saker som gör att det sänks lite.. Men de gö' inge ^^

Men nu ska jag hänga tvätten o sen åka till Lina.

Later !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: