S A N N A . D

Ordbajsning...

sjuk?

Kategori: Allmänt

Jag ? Uhuuu !

fyfan.. mådde så himla dåligt igårkväll o imorse, och fortfarande !

Jag o jocke hade mys igår iaf o gjorde sallad o grejer. Sen kom Lina o Agge.
Färgade mitt hår. Vet inte om det blev nå bättre, men ja... det duger kanske...

Iallafall. Mådde så himla dåligt imorse och kände att det kommer inte att gå att jobba idag.
Fick man tag på den som ska veta det ? Nä. Starkt jobbat. Men det löste sig till slut.
Det jobbiga är, att jag har inte blivit bättre och jag måste verkligen jobba imorn.
Inte nog med det så har jag långpass 11-22.30 brukar det bli.. stägning iaf... blä !

Idag sov jag till klockan 14.55, fick besök ungefär en timme senare av bästaste jocke.
Han stannade ett tag men åkte sen hem till plugg. Det ska jag ju vara glad att jag slipper iaf.
Mer än så har jag inte gjort idag. Jag var på coop o köpte äppeljuice, glass o cheeseballs.
Välkommen till Sannas underhållande liv ! eller?

Jaja. så nu ska jag väl krypa ner i sängen o svettas igen o hoppas på att bli bättre?
Ni vet, vekast i stan?


Jaja.

Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: