S A N N A . D

Ordbajsning...

Three little birds

Kategori: Allmänt

ÅH!

Hektisk fredag på jobbet. Men jag kom iväg i tid. Åkte hem, grejade i ordning till
Linus, for o tanka sen bar det av till pappsen.
Middag o grejer sen en trip till farmor där vi fikade och kollade på Talang 2008
med henne o Birger. Det var trevligt. Sen åkte vi hem o kollade på Independence Day.
Den är ju ok, men jag somnade 20min innan slutet. Men sen blev det till att förflytta
sig till sängen. Där jag f ö har världens skönaste täcke. Helt underbart! Att det ens är kvar än,
helt galet. Men Bäst är det!
Lördag for Inger o jobba ungefär samma tid som jocke ringde mig . nämligen 05:40.
Piggast i stan? Jag? Javisst ! Men det var himla skönt att höra ifrån han igen!
Sen vid tio elva tiden så gick jag o la mig i pappas säng o löste melodikrysset. Eller ja,
iaf försökte. Vi sög på det. Så vi klev upp, åt frukost.
Sen åkte vi o handla o sen for jag till Leringen.
Städade bilen som aldrig förr o bytte däck o fick service o grejer. Så nu är den tipptopp, det
enda som saknas är lite luft i vänster fram så är det en Äkte Pärla ! hehe. FinFin sådan.

Umgicks med syrran, grillade mat, grillade marsmallows(?), Spelade boll, (vi hittade på nåt
nytt vi kallade för krattboll), spelade badminton, åkte moppe o greja. SÅ skönt att vara ledig
o vara uppe i stugan ! sen bar det av hem vid femtiden.

Var med jocke igårkväll. Inte alls dumt om man säger så !

Idag har jag o jocke inte gjort så mkt. Drog oss extra länge, sen blev det stan. En fika på
jobbet och sen en hel del vandring. Letade jacka o så men hittade inget.
Åkte till birsta o strosa där resten av dagen. Jocke hittade en tröja, VÄLDIGT fint !
Jag köpte mig ett linne, kattmat och kattschampoo. Wohoo ! nä.. men förhoppningsvis
kommer resten av HMgrejerna till veckan. Eller ja. dom ska göra det.

Åkte hem till jocke o spelade lite GH. Dängde oskar o blev skitglad. En liten stund
sen förlorade jag mot Jocke. Inte lika kul... men jag är ändå duktig ^^,

Jocke är på möte o jag har inget att göra.. Kan lägga upp lite bilder från sista April men jag
ids inte för jag vill lägga upp bilder ända sen i November men kan inte. Så då ska fan inte
sista upp heller. Hah !
Men kolla in angiieee.blogg.se så hittar ni några  !  Skulle länkat om jag orkat ändra så mina
länkar inte blir vita utan svarta, men jag orkar inte göra det nu.

Har pratat med Sandra för en stund sen. Ni vet, hon som är bäst i alla väder!?
Hon som alltid ställer upp? Hon som vet allt om mig? ja, hon.
Och jag har kommit fram till att ja, snart ses vi nog ! Jag har lite små planer som
jag hoppas kommer kunna skrida till verket. Men jag ska prata ihop mig lite först ;-)


Nu väntar soffan o mys med linus o lite nötter. Och såklart Dr.Pepper! fick följa med hem idag...


Liten låtlista vad som spelas just nu:

Loyalguard : I wish
Bob Marley : Three little Birds
The Hoosiers : Worried about ray
The Hoosiers : cops and robbers
The Hoosiers : Goodbye mr. A
Jimmy Cliff : John Crow
Linkin Park : Giving up
The Hot Lies : Promise me
En Hel Del Serj Tankian
Davut Guloglu (Bara jag o Malin som förstår !)
Volbeat : Boa
Volbeat : I only wanna be with you
Chimaira : Left for dead
Maskinen (jaaa, jag vet.....)
osv.

Ingen blandad musiksmak eller vad sa vi?


HejdÅ!

Kommentarer

  • malin säger:

    haha , ja ! och jag tror att det bara är du och jag som någonsin kommer att förstå det ;D

    2008-05-05 | 15:57:51
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: