S A N N A . D

Ordbajsning...

OKejDÅ

Kategori: Allmänt

Jag skaaa uppdatera.
Men jag har ju mitt lilla problem att när jag har för mkt att skriva
så skiter jag tydligen hellre i det.. hmm?

Men ja, som ni vet . Har varit en vecka i Turkiet med Tre Härliga Brudar.
Blev upplockad på fredagnatt då vi drog oss ner mot Arlanda.
Stannade på någon kisspaus o en kaffepaus i Tönnebro. Vi kom fram
i bra tid o kunde ta det lugnt. Mer än lugnt.. För planet var en timme försenat.
Wihoo ! Då hann vi med en öl till ;-)

Jobbiga finnar på flyget. Kom fram till Antalya o fick reda på att det blev
Kleopatrastranden.. blev inte så nöjda men vafan, vi var ju iaf i turkiet !

Idiotfinne framför oss på bussen påväg till Alanya.. mindre roligt..
Kom fram på kvällskvisten någongång. Jag o Agge var bara upp med väskorna
på rummet sen gick vi på Hamam. Hur Skönt Som Helst ! Riktigt härligt !
Det skulle man lätt kunna göra en gång i veckan ! Sen blev det ut att äta bara första
kvällen. Hade sovit många timmar alls så man var rätt slut.

Första dagen var det lite av vad man skulle kunna kalla för skitväder. Men det
gjorde inte så mkt.. Var på vårt trevliga hak Green River. Blev en hel del drinkar o öl
men även god mat. Allt slutade i en blöt kväll med Dans för restaurangen och bad i havet !

Resten av veckan var relativt lugn. Spenderade mkt tid på taket där vi hade pool o terass.
Riktigt skönt ! En dag tillbringade jag o lina i poolen nästan hela tiden. Det resulterade i att
jag fick en släng av feber o blev hängig på kvällen. Så då blev det bara ut o äta sen hem o
lägga mig. Dom andra partade på !

Finns mkt jag skulle kunna berätta om resan.. typ att vi åt jättegod frukost. Att vi fick massa
pyssel på en restaurang. Att det kom o knackade på en doktor m.m. Men jag orkar inte.

Lägger upp bilder nån annan dag också.

Har mkt framför mig nu. Jobb jobb o jobb. Sen på lördag kommer Sandra. Lina fyller 20
Jag ska på pipeline o se För Full Hals, Broken Aris o DLK, Tobbe o David kommer,
Sandra o hela För Full Hals sover i min lilla lägenhet.. Spännande  !

Men nu ska jag kila ner på stan i det vackra vädret för att träffa agge o sen jobba..

BLÄ !

Hejdå !

Kommentarer

  • Malin säger:

    bra sammanfattning tycker jag :) nu när jag läste skrattade jag ännu mer åt "doctor? doctor? NOOOOO!

    2008-10-10 | 17:23:48
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: