S A N N A . D

Ordbajsning...

1 år

Kategori: Allmänt

Har haft en superhelg.
Massa jobb men ändå lugnt o skönt.
Kvällarna har varit tokmysiga o har kännts bra .
Bad, film, mys, grogg, film, bad, mys, film... skulle man väl kunna säga !
Och Pelle o Maja såklart ! Sötaste Maja och FettoPelle :)

Idag har jag suttit o sällskapat lite påjobbet. Tänk att man inte ens kan
vara därifrån när man är ledig!? Nämen det var Ronja o Hanna som
jobbade så jag tänkte jag skulle hälsa på dem lite !

Sen åkte jag hem o nu sitter jag här. Grejat lite med datorn åså.
Funderar på om jag ska ta en promenad. Men jag har inga hörlurar till min
Mp3.. och då vet jag inte riktigt om jag klarar av det... hmmm. Vi får se.
Jag har ett paket att hämta ut på Preem också så dit kan jag iaf gå - HaHa !

Träna på EGO ikväll ? Någon ? sista dagen liksom...

Jag har som inga pengar på min mobil så jag känner mig skapligt handikappad.
Men jag tänker försöka klara mig så länge som möjligt utan den ! Även om det inte
kommer bli länge alls...




Kikade min blogg för ett år sedan.. Tänk vad mycket som hinner förändras..
Ett år är inte så lång tid ändå...

För ett år sedan bodde jag hos mamma och hos min moster i stan. Jag var
hos Jocke så mycket det bara gick o jag letade jobb mest hela dagarna.
Pluggade på körkortet och det mesta såg ganska mörkt ut för att ta sig från ånge..
Jag gick även igenom det där svåra. jobbiga. Men jag hade dom bästa där som
tog hand om mig och gjorde det hela lite lättare.

Nu sitter jag här. I en Egen lägenhet. Med både jobb körkort o bil.
Lever mitt eget liv o det mesta flyter på. Har underbara vänner och trivs.
Det är något som knackar mig på axeln o tycker att jag ska dra iväg o göra något.
Men jag känner att jag lika gärna kan vänta ett tag. Och insupa allt detta istället.
Ett år är inte så länge ändå.

Mm...

HejDå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: