S A N N A . D

Ordbajsning...

Äntligen

Kategori: Allmänt

På lördag sticker vi !
Blev inte från Midlanda som det var tänkt. Men det blir lite mer att resa
och en rolig roadtrip till sthlm på köpet bara. Känns kul !

Jag är stressad in i sista laget.

Hade tokmys här hemma igår med Malin. Vi drack vin åt gott o surrade skit.
Till 05:30 imorse. Hua... Huvudet väger tungt idag kan jag lova.

Har massor att göra innan vi åker på fredagkväll. Men jag har ingen tid..
Jobbar 16-22 ikväll . Alltså ingen tid att varken handla eller tvätta ikväll.
Och imorn jobbar jag 8.30-17 så då har jag ingen tid att växla eller något..
Så det får tjejerna ordna åt mig ;-)

Nu ska jag göra mig klar o ta med betonghjälmen på en promenad. Tror jag.

Igår



Vi som åker !
Lina , Jag, Agge o Malin - Wohoo !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: