S A N N A . D

Ordbajsning...

Det går inte...

Kategori: Allmänt

Jag skulle vilja förklara allt för någon... Men jag vet att det aldrig skulle gå.
För jag tror inte att någon skulle förstå.Sen är det rätt skönt att hålla det
för sig själv också. Det finns en som vet. Men som inte förstår.
Varför?
Jag tycker att det är hur lätt som helst att fatta vad jag menar. Meeen,
det är tydligen ganska svårt.

Anyway, efter mitt ordbajsande. (som jag kände att jag var tvungen att skriva,
för jag vet att vissa människor läser...)
så är jag ganska pepp nu ändå.

tränatränaträna - haha !

hejdå!

Kommentarer

  • Malin säger:

    min kropp värker! ;O

    2008-09-18 | 15:41:52
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • eklind säger:

    släng iväg ett mail till mig, kvinna. (:

    2008-09-19 | 14:16:30
  • eklind säger:

    släng iväg ett mail till mig, kvinna! PORR



    (jag kommer hem om 6 dagar)

    2008-09-19 | 14:17:52

Kommentera inlägget här: