S A N N A . D

Ordbajsning...

Igårdå

Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet sprang jag en sväng på stan direkt efter jobbet.
Inhandlade en present till lillfisen Emil. Den var nog ganska uppskattad?

Jag umgicks med småfisarna hela kvällen iaf o hade jättetrevligt !

Har även en ny "favorit"... Det roligaste vi någonsin ätit? Haha, Majskrokar FTW !



                                                


Tokmys iaf. Läste bok för Emma så hon somna sen såg jag Karin o Sven
på nån gammal film på tv. Förutsägbar? Javisst. Men hur många filmer är inte det?
Kurt Russell var iaf värsta hjälten ! haha.
Åkte därifrån på kvällskvisten , plockade upp malin på en liten raggarrunda o en
kvällsrök sen åkte jag hem och toksomna. Skönt.

Sov lite för länge idag. Vaknade 2 min innan jag började. Grattis !
Men jag var där 12min senare så det gjorde jag jävligt bra måste jag säga ! Och då hann
jag lägga pengar i parkeringsautomaten också !
Gjorde mackor med AM imorse. Trevligt. Fina mackor gjorde vi ! Vi trodde vi gjort för många
men det visade sig snart att det var för få.. men men. Alltid svårt att veta.

Efter jobbet åkte jag o handlade lite mat. Har ätit gomat. Sen har jag myst framför tvn med
morötter, gurka, paprika, nachos o dip. Mums ! Har även hunnit tagit ett Bad. Välbehövt !

Nämen lugn o skön lördag. Ska jobba imorgon med. Blä.. men men. Mästerkocken sanna
fixar det där lätt !

Nu ska jag krypa i myskläderna o vika lite tvätt sen bädda ner mig i soffan tror jag.
Eller fara bort till Lina en sväng o se om dom kollar på nån bra film !


Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: