S A N N A . D

Ordbajsning...

mhm..

Kategori: Allmänt

här kämpar man sig tillbaka till sundsvall...

Helt i onödan?


Ibland blir jag less. Så är det bara.

Får hoppas på att helgen bjuder på lite höjdpunkter.

Fick mina glasögon idag. Kul. Fick mina trisslotter idag.. åtta st.
Vann bara 50kr på en lott... men men, det är ju alltid något. Kul. Ska plocka
ut två nya för dom pengarna.. Har nog aldrig vunnit mer än 25kr på en triss.
Men det ska väl vara som på reklamen "Plötsligt händer det" eller?

Nu ska jag sova. och se fram emot en brandövning som blir öppningen
för morgondagen. Sen jobb till 17. Kul ! ?

Btw, Linao Agge var här o drack kaffe ikväll. Kul.


Nattihej!

Kommentarer

  • Kiiiiiiim säger:

    Fast nu vet jag inte riktigt vad jag tycker om det du skrev.

    "Jag fick mina trisslotter idag..."

    "...Jag vann 50 kronor på 1 lott"

    "...Jag har nog aldrig vunnit mer än 25 kronor på triss"



    Minnet är bra, men kort - så brukar mamma säga.

    2008-09-12 | 04:23:22

Kommentera inlägget här: