S A N N A . D

Ordbajsning...

Paaah !

Kategori: Allmänt

Fuck You You Fucking Fuck

fyyy vad detta var jobbigt... Men det tog bara en timma.
Bildspel... haha !

         

                                    

1. Före     2. Här var det jobbigt    3. Trodde att jag skulle dö och gav upp ett tag
4.&5. Men färdigt blev det

Notera ljusskillnaden ute på EN timme. Nu är det Höst !

Jaha... nu ska jag bädda rent i sängen så kan jag somna riktigt riktigt gott ikväll.
Har även guidat Malin o bloggdesignens stora värld. Och tro det eller ej, men det
finns tydligen dom som fattar mindre än mig ! ;-P

Btw, dagen. Toklite på jobbet. Riktigt tråkigt. Pappa skjutsade hem mig o malin när
jag slutat sen bar vi iväg till Birsta. Först Maaat, och framtidsplaner. Sen fick vi ont
o magen så då gick vi på IKEA o handlade lite åt mig..
Sen skjutsade jag hem Malin för jag ville inte att hon skulle sitta o glo ;-)

Men nu är det klart så feel free att komma på kaffe o provsitta min nyklädda soffa ikväll !

Pusshej !

Kommentarer

  • Malin säger:

    SERIÖST ;D jag ska nog bli heminredare. TITTA nudå sanna vad mattorna gjorde mkt! haha, tur att du lyssnade på mig och mitt gnäll.. ;D ellerhuur?

    2008-09-16 | 20:05:32
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • agge säger:

    Åhh så stiligt det blev! :)

    2008-09-16 | 21:40:57
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/
  • Lina säger:

    Gud så fint gumman :D

    2008-09-17 | 20:24:49

Kommentera inlägget här: