S A N N A . D

Ordbajsning...

Sådärja

Kategori: Allmänt

Nu har jag tagit mig orken att uppdatera om helgen. Sådär lagom till nästa helg...

Fredagen jobbade jag sen åkte vi direkt efter det !
Åkte hem till mammas place o lämnade lite grejer sen bar det av till
SANDRA illa kvickt !
Där var det trevligt o jag blev bjuden på irish coffeé. Som jag inte drack upp
så marianne skulle aldrig bjuda igen ! haha, så jag bjöd henne till stan som
kompensation - hehe.
Efter ett antal öl osv kom vi på att vi ville bada. Så stackars andreas fick skjutsa
oss till Ringdalen så vi kunde bada. Sjukt skönt. Jag som knappt badat något i år.
Tvingade annelill att ta med en bikini åt mig, meeen, det blev som onödigt.
För det råkar vara jag som är dumsanna o tar på mig den utanpå mina underkläder
o badar i dubbelt. Grattis ! Tack !
Jaja, efter det åkte vi tillbaka till Ånge. Lämnade av dom andra. Jag o Andreas åkte
till Jansson för det ryktades om fest. Jag o Annelill hade trevligt till en början. . .
Men vissa var så jävla sura så ja.. humöret sjönk ganska snabbt. Ville itne vara kvar.

For ut o åkte en sväng. Sjukt mys. Jag tycker om att åka bil ! Om nu någon missat det?

Dag två. Även kallad Lördag ...

Åkte bil mest hela dagen. Ville inte vara hemma för mamma låg o sov.
Himla roligt ! Satt på bolagsparkeringen o slog läger med Magnus ett tag. Javisst !
"varför sitter du i mitten på din hoj för!?"

Åkte hem o skulle vila lite innan middagen men det gick inte så bra. Magnus kom o
härja... Sen blev det middag. Mums. Sen åkte vi till Magnus. Förfest. Det var ju.. hehe, trevligt.

"VAD GÖR DU DÅÅ? VAD GÖR DU DÅ? VAD GÖR DUUU DÅÅÅÅ?!!"

Mittlandia var precis som jag trodde att det skulle vara den här helgen - skitkul ! Röj !
För full Hals och Den stora sömnen öste på och det var himla roligt . Och varmt ! minst sagt..

Träffade en hel massa folk som man inte träffat på länge. Det är alltid lika roligt !

Efter stängning bar det av till Magnus på efterfest. Skumpa bjöds det på och det var trevligt.
Tills den otrevliga incidenten med bitmärket.... Då var det inte roligt längre så då gick jag
agge kempe o blomman hem till mig o lagade mat och hoppade studsmatta.
Kom i säng kvart i sju på söndagmorgon. Det är så det ska vara !

Söndagen tillbringades då ganska länge i sängen. Hehe. Sen på altanen med "frukost".
Sen kröp bakfyllan sig på så vi åkte på söderins. Satt där säkert ett par timmar i det fina
vädret o hade himla trevligt. Sen åkte vi runt en sväng. Som vanligt.
Ville inte åka hem men man måste ju. Ja... Man saknar placet ibland... Det är sant det !

Men agge, det blir inge av dina planer !

I veckan har det mest varit jobb ! Tisdag var jag ledig då var jag på Sjukhuset med mormor
halva dagen. Närmare sex timmar faktiskt. Men det gick bra.
Åkte hem. Fick hjälp av pappa att starta bilen som har en tendens att inte vilja starta när jag ska
använda den... huh.

Men nu har vi kommit på felet ! Så nu funkar den fint ! Var även o pumpade däcken som jag
egentligen skulle gjort för längesen men som inte blivit av. och jag kan säga att det är som att
köra en helt ny bil. Underbart ! Så nu funkar Pärlan fint igen !

Igår fyllde lillkusin Emil 2 år. Storkillen ! så imorn efter jobbet ska jag till Tunadal o hälsa på.
Längesen nu ! ska bli trevligt . Träffa Emma o Emil o snusa på Elias. Myspys.

Jobbar hela helgen så det blir en lugn o skön helg skulle jag tro.
Måste spara lite. Vi åker ju snart... Ska bli sjukt skönt med semester !! Jag längtar !
Enda semestern jag haft i år var hultsfred. Och det var ju kul väder och så... eller? Nä.
Så jag längtar till solen o värmen !

Inget volbeat blir det heller. Slutsålt. Jag o Malin som sa att vi skulle boka när hon kom hem.
Men men. Inte hela världen. Vi hinner se dom en annan gång !

F ö , Mosquito song med Queens of the Stoneage spelas flitigt nu. 
även Psychosocial med SlipKnoT och en hel del Tool.

Nä.. trött på ögat o ska skura garderoben. Sen blir det sängen.


Mitt andra privatliv förresten. Det är mest bara jobbigt . Men jag är inte den som är den
så jag är glad ändå ! Skönt med höst och snart är det vinter ! Ska faktiskt bli skönt med lite
mörker o kyla. Mystider !


Hejvejs !

Kommentarer

  • agge säger:

    äh, sluta nu! jag tycker absolut att du ska fundera på det. tänk dej vad skönt det skulle vara, och roligt! ;) Äh, jag är på ja sanna, du med.. snart! ;)

    2008-09-05 | 13:24:46
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/
  • catrin säger:

    SKIT KUL att ses lite i lördags, dock en snabbis. Men va gör de, vi sågs ju =)

    2008-09-06 | 21:55:19

Kommentera inlägget här: