S A N N A . D

Ordbajsning...

sämre start?

Kategori: Allmänt

Kunde denna dag börjat sämre? nä.
Går ut till bilen vid åtta för att åka ner på jobbet i det fula vädret.
Bilfan startar inte men jag tänker att det är lugnt för jag kan ta cykeln.
Det går ju liksom ännu fortare. Meeen, när jag kommer in i trapphuset
slår det mig att jag har ju cykeln på jobbet. KUL !
Så det är bara att börja halvspringa ner på jobbet. När jag är vid kommun,
halvsvettig, stressad o äcklig så ringer PO o frågar vart jag är. För AM
är där o tänker öppna.. Men hallå? Det skulle ju jag göra ! Eller?
Nä, kommer ner fem minuter för sent, för att få reda på att jag egentligen är
trettiofem minuter för sen. GRATTIS ! Var det jag som var dumsanna? Sällan.
Men det gick bra ändå...
Soft dag på jobbet. Slutade tre, satt kvar ett tag till o surrade o greja.
Tog med mig cykeln o gick hem. Myste till det i soffan ett tag sen har jag suttit
på Barista med Favorithanna ikväll o surrat skit o druckit kaffe. MYSPYS.
Vi träffas alldeles för sällan ! Och pratar alldeles för mkt. Får ta o sätta något i verket
snart tycker jag ! Det behöver vi ;)

I söndags var jag till småkusinerna igen. Mamma syrran o perra var där o skulle
gratta emil. Så efter jobbet tog jag med mig en tårta o åkte dit. Och tror ni småbarna
hade kul i källaren medan vi var på övervåningen då? HAHA, JA ! Lägger in en bild i slutet
så låter jag den tala för sig själv. Men jag nämner talet 15. Så får ni räkna ut resten själva.

Måndag - Ledig ! skönt ! Var på stan o stöka på. Beställde glasögon. Lämnade in sista
papperet på banken. Unnade mig Bodybutter, Lipbutter o en hårinpackning. . .
Så nu tänkte jag gå o fetta ner mig i det. Känns som det behövs. Torkar ut i detta väder !

Imorn drar träningen igång hoppas jag ! Om malin hänger med. Ska bli skönt. För nu jävlar.
Nu är jag less på det här. känna sig trött o dåsig mest hela tiden. Så nu ska det bli ändring.
Igen.. jag är bra på att hålla vad jag lovar... eller?

Har aldrig längtat efter något så mkt som jag längtar till den 27e nu !
Skönt att det inte är länge kvar ! Känner att jag behöver det här.
Jag behöver även lite förändring i vardagen känns det som. Måste bara fundera ut vad jag ska
börja med eller ändra på. Vi får se vad som händer.


Nä... nu blire döschän !

busungar ! Endast emma på bild , men jag lovar att alla var inblandade !






Kom förresten på en sak. Någon hade hört att jorden skulle gå under imorgon,
så passa på att göra nå tok säger jag bara ! haha !


HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: