S A N N A . D

Ordbajsning...

It's not personal,

Kategori: Allmänt

It's just that we're better than you ! HAHA

Har inte hänt mkt i veckan kan jag säga.. Jobbat o stökat..

I fredags var jag barnis åt lillasyster, vi såg på tv o hade myskväll. Inte alls dumt !
Lördagmorgon skjutsade jag henne till småkusinerna sen åkte jag o jobbade.

12-23,30.... lagomt mör på kvällen kan jag säga... Åkte till Lina efter jobbet. Där var

hon, Agge, Madde Jens o Emil. Trevligt trevligt. Skjutsade in Emil o Jens på stan sen

åkte jag hem. Det var även white chicks på tv. Konstig tid den började men.. tur för mig ^^,

Somnade inte förrän efter fyra ändå av någon anledning?!

Klev upp nio imorse och åkte o hämta syster, sen brummade vi hem till Ånge o här

sitter jag nu. Trött o hungrig efter en lugn o skön helg.

Snart kommer mamma hem, då blir det tacooos ! mums ! Jag har tvingat Robert att bestämma
att vi ska äta det. Det var han som fick bestämma sa mamma för han fyller år imorn, hon hade
nog hoppats på att han skulle säga något annat. Hehe.

Nää... Ett bubbelbad kanske? Naaajs !

Åker hem till stan ikväll... Börjar jobba nio imorn.. blä..
PitStop hos pappa på vägen o kanske plocka upp PO tillochmed om han inte redan har åkt !

Herrå!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja tro mig! det är underbart.

    Ja men det är jag glad för. jag skiter i slasket bara jag får träffa mina töser ;D LOVE YOU!

    2009-04-05 | 16:10:36
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: