S A N N A . D

Ordbajsning...

En vecka

Kategori: Allmänt

Ja tank.. det har redan gatt en vecka sedan jag kom hit. Mer tillochmed.

Det har varit himla trevligt. Allt fran solning till shopping, god mat o blaskig ol.
Det funkar over for vantan bra !
Annelills mamma akte hem i onsdags sa nu ar vi ensamma. Eller jag ar ensam
medan Annelill jobbar rattare sagt  ! Men imorgon kommer en tjej som heter
Nathalie som ska bo med oss... Och jobba tror jag?
Ja det blir nog roligt iallafall !

Varan spis ar ju trasig. Vet inte om jag skrev det sist men luckan har exploderat,
sa vi kan inte laga nagot i ugnen. Och nu ar nagot fel med tvattmaskinen ocksa...
 Inte sa roligt. Sen har vi ett dorrhandtag som ar pavag att lossna.. Men men.
Sa lange vi inte har nagra kryp i lagenheten ar jag glad !

Jag har iaf kunnat prata med de flesta varje dag o telefonen fungerar ju har nere
sa allt gar bra. Det ar inte alls sa lange tills Gustav kommer o halsar pa nu,
kommer bli toppen ! :D

Igar akte vi till atlantico, nagot som kan liknas med Birstacity ungefar. Blev till att
handla lite nya saker. hade med mig alldeles for lite langarmat !

Igar kvall kom aven Alexis pa besok. Han pratar bara spanska sa jag har lite
svart att forsta. Men jag ar imponerad att jag fattar sa mkt anda. Det ar ganska
latt att forsta men svarare att prata tycker jag. Men jag har ju bara provat i en
vecka sa jag hinner kanske lara mig :)
Han har forresten aldrig sett SNÖ!!


Ikvall ska vi nog ga ut en svang. Annelill jobbar till tolvtiden sen blir det till att
dricka lite mjolkdrinkar kanske. Vi har lagrat upp i baren !

Nu ska jag kila hem o duscha o sla pa en film kanske tills Annelill slutar.


Hoppas allt ar bra med er ! ingen ar ju inne o pratar med mig pa en fredagkvall
bara Gustav :P Och jag vet inte om datorerna har stannat upp har pa GranCanaria,
men det ser daligt ut pa uppdateringsfronten tjejer? ;)

saknar er !

PUSS ♥

och jaaa, det kommer bilder. kopte batterier till kameran igar sa det kommer.
Jag lovar.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ang. kommentaren från mitt "nyårsinlägg". Ja, du var ju med flera av gångerna och vet vad som hände... Tommy ja!Usch! Funderade även på om jag skulle lägga upp nån bild från när vi åkte plastpåse, men kom fram till att näe, kanske inte=P Har du sett nån nudiststrand på Gran Canaria än förresten? haha! Kram

    2009-12-06 | 13:21:55
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: