S A N N A . D

Ordbajsning...

Hoo Hoo Hoooo

Kategori: Allmänt

God Jul pa er allihopa !

Det var val vad jag hade att saga. Haha.

Orkar inte ritkigt uppdatera nu.

Julafton imorgon. Jag o Annelill ska baka o mysa hela dagen sen blir det
jobba hela kvallen 17-00. Men det ska nog ga bra. sjukt mycket bokningar !

Sa med andra ord, jobbet flyter pa. Det var lite jobbigt i borjan men nu trivs
jag och det gar bra.

Imorgon ar det som sagt julafton, det betyder att det bara ar 14dagar tills
Min Favorit kommer hit ! Gustaaav ! Kommer bli underbart !
Har langtat sa mkt !  :)


Inte lange tills jag kommer hem nu heller egentligen. Kanns bra.
Jag saknar Sverige. Det ar ett bra land. haha. Och jag saknar alla er dar hemma
saklart ! jag trodde inte det skulle gora nagot att vara borta over julen, men det
ar ratt jobbigt anda. Det ar ju da man traffar alla slaktingar pa en gang, det
hander ju inte sadar overdrivet ofta annars. Men jag far bli battre pa det.
Jag kommer nog tycka om julen efter det har aret tror jag !


Na.. nu ska jag kila o se om mina kollegor har slutat sa vi kan ga hem o ha
lite julmys med glogg o film. Det ar iallafall det som ar tankt !

PUSS pa er allihopa. Jag saknar er !



Och Gustav. Jag Älskar Dig :) ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    GOD JUL ÄLSK! Saknar dig här hemma nu när jag äntligen är i Sundsvall :) PUSS <3

    2009-12-24 | 11:34:11
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Lina säger:

    Saknar dig med gumman. Hoppas att du hade en någorlunda jul iaf : ) Puss <3

    2009-12-27 | 03:41:57
  • Malin säger:

    Tyvärr innan du kommer hem :( vi åker dit den 13.e! Puss <3

    2010-01-04 | 21:30:18
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: